сряда, 8 юни 2016 г.

"Кока-Кола" пуска стъклена бутилка от 750 мл за домашна употреба

България е първата държава, в която емблематичното лого на „Кока-Кола" се изписва на кирилица. Сега тук ще се случи и друга иновация на „Кока-Кола" - компанията пуска стъклена бутилка за многократна употреба от 750 мл.
Формата й се различава от бутилките на „Кока-Кола", които сега са на пазара, и се основава на ново проучване на потребителските нагласи в България.
„Възможността да върнеш бутилката е в основата на това ново предложение, което превръща едно обикновено събитие в положителна емоция: да се върнеш у дома с "Кока-Кола", а след това да върнеш бутилката за повторна употреба", казва Стоян Иванов, генерален директор на Кока-Кола България. В създаването на бутилката са участвали специалисти от България, Европа и САЩ.


Няма коментари:

Публикуване на коментар