неделя, 1 юни 2014 г.

Хората, които мразиш във всяко задръстване

by men.bg

Проблемният мигач 
Мигащият фар, който работи/не работи е перфектен за уведомяването на останалите водачи на МПС за намеренията и евентуалната промяна на посоката. Те не повишават разхода на гориво, нито изтощават акумулатора, за да се пести тяхната употреба толкова често. При подаване в последния момент, той става еквивалент на скъсания презерватив, винаги изисква крайни реакции и създава повече проблеми, отколкото радости. Майк, имаме работа за теб!

 Музикантът
 Той е присъствал на всеки урок в консерваторията и няма нищо против да го демонстрира, за да нажежи допълнително обстановката. Научно доказано е, че натискането на клаксона вдига конете с 5% и удължава члена (за мъжете) и размера на гърдите (за жените) с 10%. Това обяснява и упоритите експерименти на малките хора в големи коли (предимно високо проходими), както и на жените, сигнализиращи на аудиторията, че не са правили секс в последните шест месеца. Надяваме се, че мъжката аудитория ще ги опраши довечера, за да спрат да ни надуват главите в задръстването!

Уличният състезател
 Това е личността, която сваля ауспуха на спортния Opel Kadet и инсталира базуката/кюнеца и залепи тиксото на стоповете, за да гадаеш кога спира и тръгва. Резултатът води до разтреперени бъбреци и черна предница в задръстването. Не забравяй да го гледаш в китайските ксенони, докато не ти окапят очите. Всичко това се гарнира с мощната турбо-фолк чалга (микс 3), тресяща купето в такт с спортната изпускателна система.

Благородникът 
Личност, която не бърза и на драго сърце ще пусне половината град да мине пред него в задръстването. Веднага ще направи място от лява в дясна лента, за да може останалите 50 коли зад него да изчакат бързащите хора. Обикновено ставаме свидетели на френското автомобилно благородство, превръщащо се в пропусквателен пункт на пътя. Една и съща грешка не може да се допусне от 20 човека в лявата лента, това се нарича чистата наглост и трябва да се накаже, но да не забравяме, че не са виновни хората, които могат да минат, а благородните, които винаги блеят в автомобилите си - предлагаме да се возят в автобуса.

Бавният кон ... с капаци. 
Той гледа само напред и не използва огледалата - по-често се използва за оправянето на грима и изстискването на някоя пъпка. Тръгва последен на светофара, но в пиковете часове е първата кола, която диктува зашеметяващото темпо от 5 км/ч. Разбира се, тази личност няма да бъде глобена, защото кара в ограничението, но изпреварващите и афектирани наследници на Шумахер ще бъдат поканени за автограф на снимката (от камерата) и скромните 100-200 лв. Какво стана с глобите за бавните автомобили?

Ляво/Дясно
 Пилотът в тази машина не може да управлява в права линия и го доказва по най-големите булеварди, докато сменя лента след лента, защото другата колона се е преместила с 15 милиметра. Тези изпълнения не може да те изненадат, след като колоната се размества по-добре от карти за покер, но проблемите започват, когато дистанцията не се прецени и трябва да скочиш няколко пъти на спирачките с подготвените поздрави за фамилията, инструктора и аналното отверстие на личността зад волана. Вярваме, че всеки шофьор в столицата е станал експерт в диагностиката на простата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар