събота, 26 октомври 2013 г.

15 кариерни съвета от "Как се запознах с майка ви"

15 кариерни съвета от "Как се запознах с майка ви"

Всички, които са гледали "Как се запознах с майка ви", знаят, че от този сериал могат да се извадят много поуки и правила относно срещите и взаимоотношенията между мъже и жени. Сега ще ви докажа, че от тази супер популярна телевизионна продукция могат да се научат неща в друга, вероятно неподозирана посока. Става дума за работното място и кариерата на всеки един от нас. Вижте 15 съвета, които можете да научите от "Как се запознах с майка ви", поднесени тук в GIF вариант. (изчакайте мъничко, ако не ви се заредят анимираните картинки)

1. Окуражавайте се сами

Няма нищо лошо в това да можете да оцените постиженията си.

2. Предизвикайте се

Поемайте отговорности, дори и да не са конкретно зададени като част от служебната ви характеристика. Когато се искат доброволци, предлагайте себе си.

3. Научете се да изслушвате другите


4. Не се страхувайте понякога да нарушавате правилата


5. Обсъждайте служебните си проблеми с искрени приятели извън офиса, защото често в офиса хората са неискрени и подмолни


6. Винаги бъдете подготвени

Опитвайте се да запомняте имена. Ако ще правите презентация, поупражнявайте се малко.

7. Ако не се чувствате добре по някаква причина, опитайте се да анализирате ситуацията, а не да се оплаквате


8. Внимавайте какво публикувате в социалните мрежи

Дори и настройките на Facebook-а ви да са достатъчно затегнати и сигурни, а шефът ви дори да не борави с интернет, не си позволявайте да се оплаквате от работата си онлайн.

9. Обличайте се добре


10. Не се страхувайте да искате помощ

Всеки човек е силен в определена област. Понякога най-умното нещо, което можем да направим, е да се посъветваме с колега, който е способен да помогне.

11. Не позволявайте на провалите да ви демотивират


12. Винаги първо говорете с колегите си, преди да отнесете даден проблем до шефовете

Нищо не може да влоши един проблем повече от това да прескочите колегите си и директно да говорите с ръководителите. Така ще поставите всички в неудобна ситуация.

13. Смело поемайте всички позитиви от успехите си

Приемайте комплиментите без свян.

14. Внимавайте за детайлите

Слушайте по време на срещите, слушайте какво ви казват колегите ви. Колкото повече знаете, толкова повече ще сте в час и ще можете да дадете адекватно решение на даден проблем.

15. Не се страхувайте да напуснете

Ако усетите, че вече сте свършили всичко възможно и само тъпчете на едно място или не ви оценяват както подобава, взимайте си багажа и си заминавайте. И все пак - помислете добре преди тази стъпка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар