понеделник, 24 август 2015 г.

Благотворителният Ден на червения нос се пренесе в САЩ

Повече от 10 милиона долара бяха събрани за бедни деца в страната и по света в първата по рода си в САЩ благотворителна акция "Ден на червения нос".

В тричасово телевизионно предаване от Ню Йорк на живо по мрежата Ен Би Си водещи бяха Сет Майърс, Дейвид Духовни и Джейн Краковски.

В Балната зала "Хамърстийн" им гостуваха – лично или с видео послания – Хелън Мирън, Джулия Робъртс, Джулиян Мур, Оливия Уайлд и Гуенет Полтроу и още множество популярни в американския шоубизнес имена, разказва "Ройтерс". Каузите, на които помагат, представиха още Джак Блек и Мишел Родригес, а шоуто включваше музикални паузи с участието на U2, Кийт Ърбън и Джон Меленкамп.

Девизът снощи бе "Направи нещо смешно за пари", а концепцията за Red Nose Day идва от Великобритания, където има повече от 30-годишна традиция и е събрала над 1 млрд. долара. За неин създател се смята режисьорът Ричард Къртис, решил да използва комедията като начин да откъсне поне за малко от проблемите им хората, живеещи в крайна бедност. Тази седмица инициативата за пръв път се пренесе отвъд Атлантика.




Няма коментари:

Публикуване на коментар