петък, 10 септември 2010 г.

Загрявайте двигателите!!!

Хайде, народе, затягай коланите, защото другата година обичайните заподозрени от Universal Pictures ще ни разтресат здраво с 5-тата част на хита "Бързи и Яростни". Не знам  дали ви става по-тъпо с всяка изминала част, ама при мен ефекта е точно обратен!!!

Та какво сега за "Бързи и Яростни 5"!? Главните герои Вин Дизел (в ролята на Дом Торето) и Пол Уокър (Браяй О'Конър) ще се завърнат, но този път от една и съща страна на закона. Този път обаче компания ще им прави Дуейн Джонсън - Скалата, Марк Шулц (Винс, "Бързи и Яростни" 1) и Тайръс Гибсън (Рома Пиърс, "Бързи и Яростни" 2) и рапарът Лудакрис. Това сигурно ще е някакъв ответен удар на "Непобедимите" на Сталоун.

В тази част ми намирисва на неуредени неща, макар че организаторите споделят, че проблемите от 4-тата част ще бъдат решени в 6-тата. Тук пък ми намирисва на завръщане на Мишел Родригес.

Друго. Наскоро видях задкулисна снимка. Явно "любимата" ми Мия ще влачи корем... явно момичето ще е хванало от О'Конър. Това е добро. Така няма да се прави на псевдо екшън звезда. Ама хич не й отива.

Иначе тази част на хитовата поредица е снимана в Бразилия и Пуерто Рико и миналият месец бе завършена. Продуценти отново са Нийл Мориц и Вин Дизел.

Премиера: 10 юни 2011

 P.S. Само на мен ли така ми изглежда, ама Браянчо изглежда най-неестествено тук. :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар