петък, 8 юли 2011 г.

Piece of my heart 8

Кари: По-дяволите. Първото ми пътуване далеч от Алиша и Уилоу. Да го направим по-бързо. Не ми харесва да съм далеч от семейството ми.

Кари: Тук някакъв се е направил на Каспър. Не му се получава.Поне бирата е добра

Пинк: Завиждам за бирата. Уилоу обаче не, защото за нея в момента съм като бар с мляко и ако аз съм бармана, съм доста изморена.

Кари: Седя в ТиДжиАй , хапвам и пия голяма двойна бира. По радиото звучи "Raise your glass"... иронично! Още една бира!

Кари: Боже, какво ми става... чувствам се зле. Липсва ми жена ми и детето.

Кари: Това вече си го бива. Ти Джи Ай си имат джубокс и вече трети човек си поръчва песен на Пинк. Забавно.

Пинк: Кари, ето ти малко ексклузивна информация от вкъщи. Уилоу туко що заспа,а  вече искам да е будна и да я прегърна. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар