петък, 10 февруари 2012 г.

Най-смешното от Туитър 34

Saaabina: ти да видиш, Джаро печата фалшиви пари в бившата печатница на Капитал. :)

quai_gon_jinn: защо в норвегия се самоубиват толкова много при положение че не гледат битиви?
  
ga3dolino: Гледам ги как се справят с язовирите и си мисля - защо пък верно да не построим АЕЦ Белене?

jozzefin: "Мъдростта ме преследва, но аз бягам бързо"

nikcname: Три хеликоптера отиват към язовира, единия кара премиера, а другите двама носят подводницата

rvicheva: Тя май Хилъри е дошла на цирк. Но не било Цирк дьо Солей...

balta__: Като погледна трезво на света, ми идва да се напия.

andreytcho: Всеки път като видя Фидосова с вестник под мишница, се сещам за домашната сланина.

Kru4a: Прогнозата за утре: е*ало си е майката.

notoosmart: Сноубордистите тая година предобриха с молитвите за сняг

svetlinco: Когато шофьор със стаж вкарва флашка в компютъра, той по навик я завърта.

k_gery: Шефът ми : '' Да ти свърши горивото пред бензиностанция е като да се насереш пред кенефа. ''

mitakka: Гледам Едуард Ножиците и една мисъл ме напъва - тоя човек как си бърше задника?

k_gery: - Моркова или живота? - крещеше заекът на снежния човек, държейки в ръка сешоар

IvoDimitrovBG: Веднъж смъртта се разминала на косъм с Чък Норис.

IvoDimitrovBG: Тия като карат снегорините с вдигнати гребла, дали си е*ат жените без да си събуват гащите?

DDacata: Падна козирката на летище Пловдив. По стара българска традиция паднала е с 15 минути закъснение.

asystolette: Социализъм е, когато ти дават пари, за да следиш жената на съседа. Капитализъм е, когато съседът има достатъчно пари, за да спи с твоята

Sugarfree__: Познавам жени, които се оприличават с Кари Брадшоу защото имат много обувки. Всъщност единственото им общо с нея е, че приличат на кучета.

8biterotic: влизам в германос с айфон, продавача забива и му излиза пяна от устата

Dogan_Marketing: Бай Ганьо българина, бай ганьо американеца и бай ганьо руснака влизат в германос..

suncho: Живея на ръба - взимам филми от Замунда, и ги връщам, без да ги превъртя обратно до началото.

radovancho: Има само два вида честните хора на този свят - малките деца и пияните хора.

guvedu: Гениален коментар за албума "21" на Адел - "Плюсове: умее да пее, Минуси: дебела е"

milla_d: А Сиромахов протестира пред СЕМ, че Господари на ефира базират предаването си на скечове, които той е измислил. Измислил. Има протокол.

peter_sl: "Успи се с 5 минути - заслужава си." (via някой в автобуса)

findleyani: Значи, когато идва Хилъри Клинтън, човек може да види истински снегорин в центъра. даже два

pro01: след деня, в който доктор хаус диагностицира хорейшо с лупус света вече няма да има смисъл

svesten: ЧАРЛИ : Според "АКТА", ако се запозная с момиче по интернет и тя си легне с мен, трябва ли да плащам авторски права на баща й ?

an_fam: Чудех се кога съм разляла гроздова ракия в колата, а то се оказа от новата течност за чистачки...

veselyak: bTV - Българо-Турска Визия

Bonifaacius: обуфките ми са енерджи, дънки порше дизайн и половер емпорио армани. другата зима ше си купа и яке... томи хилфигер

acnapyx: Никога не оставам сам. С мен винаги са верните ми приятели - сарказмът, самоиронията и сложните въглеводороди.

ssstto: Заради заетостта на Бойко да обикаля страната и да реже ленти за бедствия следващото заседание на правителството ще се проведе в хеликоптер.

angelic_eye: "Една от 24-те прилики между жената и рибата е, че и двете се ловят на лъскави неща" #barneystinson

Arsenal_111: Истинският перничанин се снима за лични документи като форсира голфа на 2-ра пред камерата на околовръсното!

BaiKiko: Съдейки по това колко пари съм изхарчил, снощи добре съм си прекарал.

Milanda: При настинка девет от десет фармацевти пият колдрекс. Десетият пие ракия.

Vassilissa_: всяко пътуване свършва със сак мръсни дрехи!

lazarov: Поучителна история: днес кметът на Добрич е забранил да се движат всякакви автомобили, обаче всички си карали и той отменил забраната.

ZornitsaS: That awkward moment когато от Булсатком се обаждат да ми предлагат услуги и аз ги шокирам с твърдението, че нямам телевизор. Смути се жената

Няма коментари:

Публикуване на коментар