четвъртък, 12 септември 2013 г.

Mclaren tooned S02E04

Рррррразбира се, отново ви предоставям поредния епизод с превод :) Видеото ТУК
Превода този път беше трудничък...

Ем: Следващият ни пилот е Джеймс Хънт! Първият британски шампион на Макларън. Опасявам се обаче, че активността му извън пистата не донесе добро име на страната ни...
ММ: Глупости! Той беше национален герой! Активността му извън пистата беше важно звено - така да знаете, Професоре!

Хънт: Името ми е Хънт. Джеймс Хънт. 
Ем: Знам кой си Джеймс. И нека да те предупредя - купонясване, ходене по жени и гуляй нямат място в Монако! 
Хънт: Хубави крака, професор. Жалко за лицето.

ММ: Имаш мисия за днес, Джеймс. 
Хънт: Така е. 57 обиколки за състезанието.
ММ: Опасявам се, че не е това. (...тук не разбирам какво се говори...) ... аз съм шотландец!

Хънт: Мамка му - механици.

Серхио: О, човече! Искам да съм шпионин!
Дженсън: Бътън! Дженсън Бътън! Харесва ми как звучи!
Ем: Ъъх...

Хънт: Мм.. може би ще ти донеса късмет тази вечер.
Момиче: Изглежда обаче, че късмета те е напуснал.

Непознат: Вижте това, г-н Хънт. (следва говорене на английски със силен немски акцент, което отново не разбрах...)
Хънт: За малко да изгубя каската си! Благодаря!

Ем: Къде ли е Джеймс?
Непознат: Какво? Но това е невъзможно!

Дженсън: Значи за това Джеймс е изгубил състезанието.
ММ: Ами не точно.

Ем: Джеймс? Джеймс? Какво правиш по дяволите?
Хънт: Просто си почивам.

Ем: Претендирам! Джеймс не е бил таен агент!
ММ: Тогава защо колата му има изтрелващи се седалки!? 
Ем: Нямам си идея. Нека да проверим... Отлично!

Няма коментари:

Публикуване на коментар