петък, 3 януари 2014 г.

Най-смешното от Туитър 127

@A_Forty: Дойдох на работа, няма никой. Най-вероятно цялата фирма се е преместила в Англия и не са ми казали #fuck 

@vimarinova: Мъж, който няма пари за хотел, мъж ли е? 

@krijitski: От Кока-Кола обещаха, че всичко ще е ОК, отделно и Тефал мислят за всичко. Е, как човек да не се отпусне и да си живее спокойно! 

@Emin_Bei: Накрая ще вземат да се обидят UK политиците, ако големия враг не се появи на острова в очакваните количества

@ssstto: Ко стана, превзехме ли вече Великобритания, че да прекръстим на ВеликоБългария? 


@KiflitaCountesс: от Ада ми плащат, за да танцувам гола върху душата ти 

@zaveqna: Аз: Хайде! Той: Какво? Няма да готвя! Аз: Нямах това предвид, но ми харесва как мислиш.

@gerchewa: Нямам пари за хляб, за това маргарина си го мажа на луканката... 


@PolomskiCvetpol: Е*ането далеч не е всичко на този свят, но останалото не си струва усилията.

@gminchev: Някой да ми предскаже дали ще се оженя тази година, за да знам как да планирам отпуската си. 

@desyslava_: Автентичната тъпота често надминава изкуствения интелект

@nikcname: Когато превземем Англия: Роби Уилиямс най-накрая ще има документи за да работи в Ара 

@BaiKiko: докато с гордост наричате телевизора "плазмата" няма как да се оправи тая държава 

@nikcname: Като превземем Англия: Елтън Джон ще пее дует с Графа в почивката на "Комиците" 

@babailiica: На границата: - Цел на посещението? - Пиянство, щипане на жени, хулиганство! - Моля? - Добре де, запишете просто "туризъм"! #виц

@Rokcafella: Ся кат се замисля, на времето, ако бях бутнал на щъркела 200-300 марки и можех да се родя я в Швейцария, я в Монако.. 


@renkata23: Работата с хора може да ти повляе по 2 начина: 1) Да ти кали нервите до неузнаваемост 2) Да те докара до лудост..понякога тиха, понякога не

@varnasummer: Интернетът ми е толкова бърз, че не го виждам кога минава. 


@_Stefanov: Като ме хване зелената вълна по Сливница и получавам лек оргазъм. 

@Bamfi: откритието ми за тази година е, че "Пипни ме тук" на Румънеца и Енчев е drum and bass 

@JBlacksapphire: - Сине, какво е това бялото на носа ти? - Шмърках - Лъжеш, ял си понички! 

@peter_sl: От баницата ми се падна сиренето. 

@PavlikMorozovBG: Покажи на дразнителите с кой пръст натискаш дясното копче на мишката. 

@puhkavo_keks4e: Кон и бмв на светофара - добре дошли в София! 

@tunkenshtain: Кво като е на фламандски, ползвай гугъл транслейт. И транслатора ми говори за Инкрустирани Перални :D

 @DinkaWitch: По коледните подаръци можете да прецените истинската си възраст. Тази година получих класически соц пеньоар... 

@Sugarfree__: Братовчедка ми: "Мога да пея на френски. Жо Теееем... Нататък не го помня." 

@ARYO1_: Започнахте ли вече да спирате цигарите, да ходите на фитнес и други хубави неща, или от понеделник ще почвате?


Няма коментари:

Публикуване на коментар