петък, 4 юли 2014 г.

Най-смешното от Туитър 153

@mihluzin: Следващото световно ше е на митичния Бачково.

@tourbg: Кредисимо: Аз има много братовчеди 421... Вземат по 1000 бири... 421 000 бири, изпиваме ги, връщаме бутилките... 

@dilyan_kn: Млада девойка се забива с негър: 
- Покажи ми, че всичко, което се говори за негрите е вярно! 
Тогава той я намушкал 13 пъти и й взел чантата. 

@dilyan_kn: "Плейбекът на Преслава се замисля сериозно за самостоятелна кариера." 

@BilynaStoycheva: - Извинете, имате ли дамски крокодилски ботуши? 
- Да, господине! Кой номер носи вашия крокодил?

@svladilen1: Жена към мъжо си: 

- Сакам да ти е триесе сантима и да ма боли!
 - А не моа ли да та опна два пъти с 15 сантиметроия и да ти лупнем един шамар 

@svladilen1: Как играят футбол децата в Африка? На гладно... 

@loshavka: Прееба ми операционната система и после с нахалство взе да ми дава акъли как да я фиксна. Бате, това няма оправия.

@atanasov_m: 

- Тате,тате, някой звъни на вратата вече 30 минути, защо не отваряш? 
- По-добре 3 стотинки сметка за ток, вместо 30 лв. черпене,моето момче. 

@lvl90Hipster: Спокойно, ще отидете в рая, то тъпотията не е смъртен грях. 

@disast3rland: Да отидеш за салата в McDonald's...е като да отидеш при проститутка за прегръдка...

@mihluzin: Като деца Влади мечтаеше да стане космонавт, Жоро – спортист, а Иванчо – алкохолик. Първите двама се пропиха, а третият постигна своето.


 @kmetavip: В тая държава, вече един дюнер не можеш да изядеш, без да е с екстракт от Алое Вера :|

@BilynaStoycheva: Най-учтиво молим гражданинът намерил загубената от нас папка с надпис Строго секретно да се самоубие. 


@krijitski: Внимание! Собственика на сребристото "Бентли", паркирано под стрелата на крана на ул. Г.С.Раковски 15, спешно да си купи "Валидол!!! 

@krijitski: Президента на Колумбия е обещал на националите по килограм пудра захар ако спечелят мача с Бразилия

@Ti_Djey: "Ако търсиш в една жена спокойствие, а не страст и жажда за живот...иди на гости на баба си."


@desyslava_: На много момичета на тениските им пише, че обичат Ню Йорк, а на лицето - че обичат своето село.

@n_straggler: - Защо в арабските страни са на сух режим? 

- Инстинкт за самосъхранение. Прибереш се пиян и те посрещат десет жени с точилки!

 @rosenbozhkov: сега колумбийците си умират от кеф с тия дълги бели линии на терена 

@zuckerfro6: "Обаждам ти се, защото ми се счупи компютъра..." Чудесно си решил... 

@donmirkoni: Сега е момента Dormeo да изскочат с нов модел - мемори пяна и по-средата прецизно изрязани слотове за пачки до 10 хиляди. За спокоен сън.

@Firobg: Ако е вярно, че хапят само женските комари, снощи в спалнята ми имаше моминско парти.


@babailiica: Машинистът бай Николай беше откраднал толкова много нафта приживе, че след смъртта си гореше два пъти по-ярко от другите в ада!


@radovancho: "- Хайде да си играем на изнасилване...?

 - Не искам... 
- Охоо... Вече започнахме!" 

@varnasummer: - Защо си увита с този чаршаф, нали каза, че ме чакаш само по бельо? 
- Е спално де. 

@batemisho: Новата ми течност за чистачки май е с добавка от Простамол уно. Струята е силна и непрекъсната и чак мие стъклото на колата зад мен. 

@VSotirov: Ама никой не смее да каже на Суарес ''яж ми к*ра''.

Няма коментари:

Публикуване на коментар