петък, 22 август 2014 г.

Най-смешното от Туитър 149

@desyslava_ : Семеен скандал.
Тя: -Осемдесет човека са лайкнали каквото казвам, той ще ми спори


@buhtum: Ароматизатор за кола "Печени чушки"


@dilyan_kn: "Подозирам, че алкохола съдържа женски хормони. След няколко чашки нито можеш да шофираш, нито можеш да спреш да дрънкаш глупости."


@roccobar0c0: - Мамо, в детската градина има едно момиче....много я харесвам! Оня ден исках да я целуна, но тя беше далеч от мен и затова я наплюх!

@Rokcafella: Аз се правя, че работя - те се правят, че ме проверяват.
Еб*м ти комунизЪма!

@niamatakav: не ми става от жени в униформа. ...на макдонълдс

@batemisho: - Какво си завършила?
- Танцовата академия.
- Ааа, значи затова така добре танцуваш по нервите.


@_gradinko: в Африка сигурно яко се кефят на всичките клипчета как изливаме на земята кристално бистра непостижимо студена вода в името на доброто 


@stoynoff: Божинов се заля с кофа студена вода. След това добави препарат и продължи да чисти съблекалните на Уест Хям.

@dilyan_kn: В Перник освен син език има и синьо око... 


@lubomirvenkov: Кой плаче най- много на еврейско погребение? Този, на който е имало да дава най- много пари мъртвия

@Klodia_Sparrow: Цигарите вредят на здравето компромисите обаче направо му ебават майката.


 @bytosho: 90% от Холандия е била буквално блато, но не им е попречило да са това което са. 90% от БГ е била разкошна земя, но не ни е попречило ...

@RadoslavRadev: В България има две големи езикови групи - едните казват дришльо, другите дрисльо... 


@vespertwine: на 'искаш ли да ти измия прозорците?' и 'имаш ли дребни?' свикнах отдавна, ама 'како, тая кола ще я пиеш ли?' ме остави без думи 

@SvetlyoBg: Ало, секс по телефона ли е?
- (шепнешком) Да...
- Ама защо ми шепнете?
- В час съм... 


@gerchewa: "Много девойки се оплакват,че не намират своя принц…Момичета, дискотеката не е замък!" 

@JBlacksapphire: Монахините са единствените жени, които знаят какво ще облекат утре. 

@fenzamaen: Лаф на плажа:
- Не ги (водораслите) бутай бе, китайците ги ядат!


 @panayotof: I call you - Аз, Колю

@VikiMincheva: Онзи момент, в който с колегите се състезаваме кой има по-малко стотинки в джоба.. #ПредЗаплата 


@thundererRS: Не си истински българин, ако в хладилника нямаш шише от марково уиски, пълно с домашна ракия. 

@Firobg: Ако някой ме търси, в заблуда съм... 

@gminchev: Навремето "Ice bucket challenge" правехме с един приятел на абсолютно случайни хора с найлонова торбичка пълна с вода, пусната от 4-я етаж.

@peio: Вкарах маркуча от климатика в саксия. Чувствам се инженерен гений. От Дискавъри да идват веднага.


@kislorot: Валери Божинов #служебенминистър на пропуснатите положения

@therealgenadi: изсипах си студена кофа вода върху главата с цел борба срещу коварната болест махмурлук

@Benita727: "-Имаме ли храна която не е била брутално заклана?
-Имаме, говеждото е умряло от самота." #семействосимпсън

Няма коментари:

Публикуване на коментар