петък, 10 ноември 2017 г.

Най-смешното от Туитър 319

@angel_foxa: Мъжа на Джулиана Гани към нея: "Ти си най-красивата, най-умната доказа го"
 Опаа, къде си ма Мис Квантова физика 2017 ?


@_bgmot: - Ще се самоубия накрая. 

- Що накрая? Давай в началото.

@VentsiBeast: BG стартъп: Обаждаш се на баба ти да хвърли 3 бона през терасата.  

Купуваш си айфон Х 64гб и 12 кейса.  
Твърдиш, че са били телефонни измамници.

@enotskolelo: - Нямам си никой в този живот. 

- Това не е вярно!
 - Наистина ли? 
- Да. Казва се "никого".

@Firobg: Питат ме:

– Ти каква жена би искал да имаш?
 – Паранормална... 
– Как така...?! 
– Ами да има пари и да е нормална.....

@nauraax: Тийнейджър 1: Една госпожа веднъж ми отказа букета. 
Тийнейджър 2: Тва е щото нямаш подход към жените. 
#фметрото

@da_loveless: -ябълка искаш ли? 
-аз да не съм кон 
-те и прасетата ядат ябълки 
<3

@vergiАко задържиш телефона на ухото си, дори с извадена батерия, още можеш да чуеш баба ми: "..и да ядееш".


@bigdeal БГ мами в парка: - Уф, моето е много злоядо... не знам вече! - А моето, да чукна на дърво се храни като Сашка Васева!

@zori Една жена буквално нарита мъжа си преди малко пред мен Боклук, идиот изрод и го изхвърли от магазина. И затова обичам люлин, тук можеш да станеш свидетел на всичко.

@dari Актрисата Вили Марковска (?) не ядяла кренвирши и Гала ѝ взима интервю по темата... И аз не ям кренвирши, да чакам ли обаждане?

@tolo Сума народ в офиса: - Отслабнал си! Аз, нагъващ два донъта едновременно: - Знам

@4arlz Етапи на пожелание за Рожден ден / Имен ден •face to face •обаждане •SMS •групов менш •честитка на ДМ •сийн •ОГРАНИЧИТЕЛНА ЗАПОВЕД

@drago Като се замислите, Гери Никол най-правилно ни е описала народопсихологията: "Най съм аз, най си ти, най са всички".

@solar Туитващите с 280 са онези отличници, които все искаха допълнителни листове за съчиненията си

@al Майка ми ми се обажда:
- Днес котката има имен ден! - Майче, днеска и аз имам имен ден... - На кое от двете имена? - ...

@bear Когато си тъжен - купуваш си пуловер с лисица. Пак си тъжен, ама на корема ти спи лисица <3

@teslavТрите най-ефикасни български рецепти: Намажи го с ракия Разтрий се с ракия Удари 100гр ракия

Няма коментари:

Публикуване на коментар