петък, 27 април 2018 г.

Най-смешното от Туитър 341

@_bgmot: - Как ще те позная?
 - Супер лесно - няма да дойда.

@svetlinco: Ергофобия, това е страх от работа. Аз не съм мързелив, аз съм болен!

@PetarKesov: След като Джерард Бътлър празнува с Левски, можеше и Асен Блатечки да празнува с Реал, ама в съблекалните пушенето е забранено

@mawna_lisa: Родителско събрание:
 - Хванаха вашият син да пуши марихуана!  
Бащата: - той каза ли откъде я е взел? 
- от най-добрият си приятел. 
Бащата (бърше сълзите): - наистина ли така е казал?... 
#виц

@ayevals: Предимството на големите цици, е че рядко си накапваш дънките

@ApostolTolev: Седмокласничка в трамвая: - Аз скъсах с него защото сега завършваме и не се знае по какви различни пътища ще тръгне животът ни.

@bgMamaMilf: - Един вълк... си вървял из гората, срещнал танцуващият с вълци и... големи танци паднали.    
                     Мъжът ми Хумориста

@ybuchkov: На регистратурата в Пирогов: - Тук ли съобщавате излезлите резултати? 
- Да. 
- Колко завършиха "Реал Мадрид" снощи?

@ybuchkov: (от живия живот) Съседките в блока са само пенсионерки и съм решил, че е  по-добре да ме мислят за наркоман, отколкото да разберат, че съм лекар.

@turbo_bitch1300: Когато имаш съмнение, че нещо не работи: 
Свали го 
Разглоби го 
Няма съмнение 
Вече е сигурно, че никога няма да заработи

Няма коментари:

Публикуване на коментар