вторник, 12 октомври 2010 г.

S.D.

От днес започвам нова поредица. В продължение на "n" брой дни, ще правя своята характеристика на героите от "Стъклен дом" - така както аз ги виждам. И да правите физиономии, и да не правите-това е положението. :D

С кой да почна, с кой да почна, с главният герой ще почна, какво да се прави.
Не мисля да ви пиша кой кого играе-достатъчно дълго дават сериалчето.

Камен. Аз го виждам така. Добряк човек по душа, на пръв поглед спокойна натура, но и той като всеки друг нормален човечец, когато му дойде в повече избухва. Най-често се пали заради предателства. Творческата част от ръководството на "Дъ Мол" :D . То винаги има такава-една с математическо и една с творческо мислене. Не, че той няма от първото, ама по бие към второто. Може би това се дължи на престоят му в САЩ - изградил си е човека принципи и нрави, непознати за балканският ни манталитет.
Голям негов плюс в моите очи е приятелството му със Ставрев. Това  е важно за мен-хубаво е да си авер на спец-охранителя. :D
Минус-не ме кефи каква жена си е харесал. Ама хич. То, не че има особен избор, де... ама все пак...

Аре стига толкова. Следващият път очаквайте малкият ми поглед върху Чарли (не, няма да е Боряна, както си помислихте) :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар