четвъртък, 28 февруари 2013 г.

Попитай Пол Уокър

Късно е. Освен ако нямате туитър акаунт и наистина не сте задали въпрос на Пол Уокър. Като най-активен в Туитър от целия актьорски състав на "Бързи и яростни", на 14 февруари той отговаря на фенски въпроси. От "Юнивърсал" ни зарадваха и с нов плакат:
Ето някой от въпросите:

Въпрос: Кой возиш в колата си?
Пол: Дядо ми. Той се състезаваше

В: Вълнуваш ли се за "Бързи и яростни 6"?
П: Ти как мислиш?! :)

В: Състезавал ли си се някога на улицата извън филма?
П: Преди мноооооого много време.

В: Коя е най-хубавата част от това да се завърнеш във франчайза?
П: Да подновя връзката с Тайръс и Лудакрис.

В: Винаги съм се чудел какво е в Рио Де Жанейро. Ще ми споделиш ли?
П: Страхотно е! Лайфстайла там е невероятен!

В: Имаше ли много смях по време на снимките?
П: Нямаш си на представа колко много смях. Нон-стоп.

В: Кой спечели между Браян и Дом в състезанието от края на петия "Бързи и яростни"?
П: Мисли си, че съм аз :)

В: Кой от филмите от франчайза ти е любим?
П: Бързи и яростни 2.

В: Как се виждаш след 5 години?
П: По-стар.

В: Кое животно щеше да си ако не бе човек?
П: Ако бях водно - делфин. Ако бях сухоземно - тигър.

В: Кой аспект от героят ти Браян, най-много харесваш?
П: Страстта му към колите и шофирането.

В: Коя е любимата ти състезателна легенда?
П: Карлос Сайнц

В: Кой е любимият ти спортен отбор? Бил ли си някога в Тексас?
П: Рейдърс. Прекарал съм много време там. Навремето излизах с едно момиче от Лубок.

В: Ако беше кола, коя щеще да си?
П: Порше 911 4.0 GT3 RS

Няма коментари:

Публикуване на коментар