петък, 1 март 2013 г.

Най-смешното от Туитър 84

@gminchev: Мисля собственоръчно да обеся с мартеница следващия, който ме тагне на мотивираща картинка за 1 март във Facebook!

@fitkata: Ако се чудите защо Баба Марта е такава кучка, да знаете, че това е защото Февруари е къс, а Април - мек... честита Баба Марта ;)

@Denizofreniq: Винаги, когато видя това ":О" и се сещам за онези надуваеми кукли. И аз съм един ама.. кво да ви кажа.

@batemisho: Баба Марта бързала, спрели я полицаи за превишена скорост и за 20 лв. мартеници им вързала.

@milototo: Едит: Не е на добре да ме виждаш преди сватбата! Рене: Аз мисля, че не е на добре да те виждам и след сватбата. #АлоАло

@Ereshkigal_: "Последниат път като се напих така, си говорих с едно бездомно куче." - То отвръщаше ли ти? - Трудно ми разбираше, ама аз на него - идеално.

@guvedu: Грипът обикалял навън с романтични предложения: "Виж сега, две седмици в леглото, само ти и аз..."

@VMachev: Как се изменят нещата... Майка ми е казвала на мъжете: Никакъв секс преди сватбата, а сега аз казвам на жените: Никаква сватба преди секса!

@Shifter_: 24 - броят на секундите от началото на емисията новини до първото споменаване на Бойко Борисов.

@zveretz: 1.Намирате чужденец. 2.Връзвате му мартеничка. 3.Казвате "А сега по стар български обичай да си разменим смартфоните" 4.Dat face #безценно

@zveretz: Откакто, като малка, прочетох в "Пипи" как китайците ядели лястовичи гнезда, някак инстинктивно не мога да им се учудя на нищо

@VasilaIvanova: ше си купя пистолет и следващия път като таксиджия ми каже "нямам дребни какво ще правим" аз ще кажа "виж-пистолет, кво праим?"

@therealgenadi: българите не разбраха, че времето е пари - когато е студено плащаш повече.

@Alexandra_von_D: А все пак дори и Kinder Surprise си има dark side.

@muiiio: В хладилника нещо мърда!!! О, невармайнд, то било Светът на Верея.

@svobodenagent: Още от началото на сериала знаех, че истинският въпрос е “Кой оножда Маги?”.

@VentsiBeast: Мисля да си купя аквариум. "Ела у нас да ти покажа новия ми аквариум" звучи по-добре от "Ела у нас да те е*а два-три часа и да те изхвърля."

@fishtweets: "Простете, падна ви правителството..", "А, не се тревожете, аз нарочно си го изпуснах."

@aleksvelinov: Първо ни опасваше стената на Пинк Флойд, след това Берлинската стена а сега стената във фейсбук ....

@Shifter_: Ей хора днес гуглето е без мартеничка. Хайде навън да протестираме.

@_Stefanov: 'Понякога ми идва да сграбча за раменете някое лигаво хлапе, да го раздрусам и да му извикам "Аз съм ти от бъдещето!" и да си тръгна.'

@svesten: В единствения БГ сериал със сюжет, вдъхновен от истински събития, колекционер притежава пениса на Распутин и срамните устни на Жана д'Арк :|

@kompleksarka: Броя на сергиите за мартеници в София > броя на жителите на Ню Йорк.

@HighBoltage: Миро каризмата току-що ме призова от екрана да гледам Гъзът на Балгария. Не разбирам какво има предвид.

@BaiKiko: Северна и Южна корея се разбират по-добре от защитниците на Барса

@Jnk3r: кратка схема на женския мозък - зона, ти не ме обичаш, устройство за запомняне на скандали, блок за вземане на противоречиви решения

Няма коментари:

Публикуване на коментар