петък, 8 март 2013 г.

Най-смешното от Туитър 85

@batemisho: Вафли в косите, кифли в главите.

@VMachev: Не е истина! Станахме 2013 година, а Мтел продължават да кодират нокиите с фенерче...

@VMachev: Ave Доценте, отиващите на изпит по диференциални уравнения и математическа статистика те поздравяват!

@m00ncho: по това време преди 31г. съм прониквал от един родител в друг,класическо празнично соц.зачатие

@svetlinco: В леглото..в навечерието на 8-ми март. - Скъпи, нещо не ми се спи...да се любим? - Спи! Не е прието да се дават по-рано подаръците!

@releaseyourself: Как се казваш? - Тина! - От Валентина? - Не, от разпоретина...

@svetlinco: - Извинете, вие българин ли сте? - Съдейки по заплатата - да.

VikiMincheva: Не искам да ви отвратя, но моята интерпретация на песента на Дивна е: "Ти не можеш да ме спреш, да повръщам цяла нощ." .. (ангелче мига)

@mkjadee: Израснах с рекламния плакат на Фантастико един чук и пържолата с надпис: бий ме, обичам те

@veselyak: "След разкритие" - акушерски сериал

@therealgenadi: аз ако му бях приятел щях да кажа, че Пламен си беше избухлив човек и преди съм го предупреждавал да не се пали чак толкова.

@_gradinko: истинският метъл има смъртфон

@plamenkey: Не случайно, точно 8ми е избран за ден на жената. 8цата като цяло била най - описателното число: две дупки с малко разстояние между тях.

@svetlinco: Изгубих 30 минути да си търся колата на паркинга, после се разплаках и си тръгнах за вкъщи спомняйки си, че въобще нямам кола.

@Denizofreniq: - Скъпа, тази вечер ще се поразходим из улиците на Париж.. - О скъпи, толкова си романтичен. - Стига ми се кефи, влизай в google street view

@therealgenadi: хората припознават предмети в облаците, аз като погледна нагоре се изгубвам замечтан сред белите линии оставени от самолетите

@lubomirvenkov: В затвора попаднал на хора и станал... жена

@scarlet_weasel: Ако се бях родила в Африка, цял свят щеше да събира пари за образованието ми, вместо да плащам 700 на НАТФИЗ. А сме на едно и също дередже

@IvoDimitrovBG: Роналдо може и да го спрем някак тая вечер, ама срещу Сокача и глупостите, които ни е приготвил - никакъв шанс! #mufc #CL

@Firobg: Успех на Turkish Airlines да подновят договора си за реклама с Ман Юнайтед!

@Rokcafella: ... И Червената шапчица попитала: - Бабо, защо са ти толкова големи очите? - Току що ми дойде сметката за януарския ток, бабиното!

@4nepa: И Уго Чавес не издържа на червения картон

Няма коментари:

Публикуване на коментар