петък, 25 август 2017 г.

Най-смешното от Туитър 308

@Bnite Напрао ги убивам, пръскам... бойлера ми в момента..

@cham В Билла:

- Не мога да маркирам на везната бейби дините!!! - Идиот! Граха е при зеленчуците!

@daniru Мълчи,сърце, ти си просто карантия

@petur Жена към жена:
-Отслабнала си много? Строга диета и жестоки тренировки,нали? Мъж към мъж: -Отслабнал си много? Чукаш редовно,а куче?! Евала!

@julz Метрото ме натъжи. Толкова нещастни хора на едно място не бях виждала от държавния изпит по български. Паднаха се глаголни времена и форми.

@plamen Аспарух 681 г. САЩ 1994 г. Синсинати 2017 г. .... Деба, задобряваме

@dai4k Юлиян Вергов влиза в Откраднат живот, сериала вече става такава боза, че накрая се появява Блатечки и избива всички

@tyrei Гледаме си белезите: - Ти защо нямаш? - Ами, освен в библиотеката, другаде не съм ходил. Най-много някоя книга да ме е ударила по главата.

@despasito Люлин. Пешо пикае от терасата на 9-ия етаж. Комшийката от 8-ия се показва на нейната тераса и мята боклука. Пешо: -Дееба и държавата дееба

@4peta
Полигон - ултразвук за прогонване на Поли Генова

@teroi След тройния чушкопек на Лидл и казана за лютеница на Кауфланд, Метро влиза в играта с месомелачка с приставка за домати #ИграНаЛютеница


@ayele Когато ти е кофти:

1. Поговори с някого.
2. Когато ти каже "стегни се" го удари с бутилка вино по главата. След това си я изпий.

@barbalk на ливърпул им избрали все туристически дестинации, щото кой знае кога ще излязат пак от англия


@desysla На тая от НАП интелектът й беше изписан на лицето.

С правописни грешки

@abasta Тва като се влюбиш в някой и всичко, дето прави е мега вълнуващо.
*Оле станал си в 6ч, КОЛКО ЯКО ИСКАМ И АЗ!* *О ядеш салата! Мега якоо!*

@niamata едно дете се спъна в пейка и дядо му отиде да я набие. и верно чичака почна да рита пейката пред детето

Няма коментари:

Публикуване на коментар