понеделник, 28 август 2017 г.

Пинк получи специалната награда на МТВ и ни даде вдъхновение

На тазгодишните награди на МТВ, Пинк получи специалната награда на телевизията, която носи името на Майкъл Джексън. Певицата изпя едни от най-големите си хитове и впечатли с вдъхновяваща реч:

"Когато разбрах че ще получа наградата се зачудих какво да кажа. Твърде тривиално е да благодаря на всички, въпреки, че е необходимо, но трябваше и да съм кратка, а благодарностите щяха да отнемат време. Затова ще ви разкажа една история... Един ден карах дъщеря ми Уилоу към детската градина когато тя ми каза "Мамо, аз съм най-грозното момиче на света...знае ли, аз приличам на момче с дълга коса". Тогава аз спрях и се обърнах към нея "А на какво мислиш че приличам аз?", а тя каза "Е, ти си красива!", а аз "Е, благодаря ти, но трявба да знаеш нещо. Когато някой ми се присмива, си е за тях. Те са казвали, че приличам на момче. Или че имам много мускулесто тяло, или че все имам мнение за всичко или че съм мъжкарана." след това продължих "Да си ме видяла да си пускам дълга коса?", "не, мамо", Да си ме видяла да се променям относно това как се представям по света", "не, мамо", "А виждала ли си ме да продавам билети за концерти по целия свят", "да, мамо", "Точно така. За това скъпа, не се променяй." и когато се прибрахме й пуснах презентации с всички вдъхновящи рок звезди, за да й покажа че всеки е различен, но именно това ни прави уникални. Вдъхновена съм от всички вас, от хората които са истински звезди.Продължавайте да блестите. А ти момиче мое, ти си прекрасна!"





Няма коментари:

Публикуване на коментар