петък, 2 февруари 2018 г.

Най-смешното от Туитър 330

@scouse Командировка съм във В.Търново и току що ми обясниха посоките - нагоре, надолу и по стълбите

@bozhs Ако има една черта...отидете по-близо до рутера


@teddy "Ти беше много удобно бебе. Някво енергоспестяващо. Понякога забравяхме, че си в стаята."

Thanks, dad.

@vipidi "Педал ли си, джендър ли си?" е новото "Лале ли си, зюмбюл ли си?"

@htir - Мразиш ли ме?
- Не! Глупости! - Какво правиш? - Е тука едни вуду кукли...

@anfd Пича от Доминос ми се обади преди доставката да ме пита дали сме си оправили домофона. Или много пици поръчвам, или тоя е и брокер за имоти.

@untidythoughts: Ако парчето "Кекс" е сексуална алегория за шестокласници, нямаше ли някак си да е по-искрено, ако се пееше "Снощи бих чинии"?

@xxLacrimosa: - Искаш ли тортичка?
 - Не, бабо. 
- Ей сега баба ще ти отреже! 
:/

@petervanev: Умен човек разбира от една дума. 

Някои имат нужда от две. 
Затова полицаите имаме книжки с картинки.

@mihluzin:  Продавачката от едното кокалянско магазинче ми е еталон за културно обслужване : 

- Извинете, този оцет хубав ли е? - Шо, ше се снимаш ли с него?

@niamatakav: сама жена си избира вафла 15 мин. на касата. дайте първо да оптимизираме наличните полове и тогава да въвеждаме третия

@geeroo69: Още в казармата се сблъсках с третия пол – старшината - той баща, той майка.. 



@bon - как е "папка" на английски? folder ли беше?
- не е ли eat?

@oane Винетката е в десния ъгъл, защото краварката е в левия!


Няма коментари:

Публикуване на коментар