петък, 16 февруари 2018 г.

Най-смешното от Туитър 332

@boarken: - Купи му най-скъпото уиски!  
- 80 лева е. 
 -....  Виж, купи му там някакви уиски.

@dilyan_kn: - Всички ми казват, че си кръстосвам краката по-елегантно от Шарън Стоун. 

- Вярно е... Ама ти се виждат т*шaците бе, Пешо. 

@robotbaby01: Добре дошли в градския транспорт. Ако нямате свой храчещ дядо, такъв ще ви бъде назначен безплатно. 


@onaqSteslata: И Пепеляшка се омъжила за принца. Той посипал пода с листа от рози, но в полунощ те се превърнали в чорапи.


ybuchkov: 14-ти Февруари. – Скъпа и пази тази роза, тя ти е и за 8-ми Март! Че е 5 лева...


@svetlinco: Не разбирам защо мрънкате, че свети Валентин не бил българин. Сякаш всички други светци са родом от вашто село...


@veroiatnost: - Ти изобщо в ред ли си? 

- Да, в произволен.

@bai_Dobri: - Какви цигари пуши Исус? 

- Син Давидов.

@JMBStan: Не бях гледал телевизия от лятото. Пича от рекламата на лопедиум си е преместил кенефа от морето на планината


@lora_boyanova: от банката ми звънят и викат искате ли един кредит, вие сте лоялен клиент, викам госпожо,  ЗА КАКВО СА МИ ВСИЧКИТЕ ТЕЗИИИ ПАРИИИИ ЩОМ ПРИЯТЕЛИ НЯМАМЕ ВЕЧЕЕЕЕ


@kris Най - мразя някой да ме пита "Как така живееш сама?" точно пред заека ми!


@4ere значи вече започнах да пия кокосово мляко, да ям резенчета кокос, да готвя с кокосово масло и да си го слагам в косата, бавно и постепенно да си изграждам черупка и да се пълня с бяла млечна течност, кокосът е мен, аз съм кокосът

Няма коментари:

Публикуване на коментар