петък, 25 май 2018 г.

Най-смешното от Туитър 345

@Neichev: Сина ми вчера ме пита: - Тате, какво е данък добавена стойност?
 Не ми се обясняваше и просто му отхапах 20% от сладоледа.

@batem Джаро ви става богати, Иво Андонов ви сбъдва мечтите, после държавата била мафия.

@kritj Като гледам умниците в стани богат, искам, ах как искам някой да си опука трите жокера на 50 лв и да изгори


@dragj Имам идея за шоу. На базата на "Стани богат" е, но се канят само доказано тъпи хора и форматът се казва "Престани, бе, гад". Макар че това силно ще се припокрива с играта сега...


@opium Правият ъгъл казал на тъпия ъгъл:

-Тъп си! Тъпият отвърнал: -Прав си!

@tas От ФБ: - Хей, момиче! Да не си Константинопол през 1453 г.? - Не, защо? - Защото си доста превзета...

@shu Радко ли е на телефона? -Да, аз съм. Михаил Билалов от Стани богат ви търси... -А е я не се ебавай, Ники Кънчев е водещия на Стани богат!

@jodas Участничката не носи животински кожи, но не познава животните, чиито кожи не носи

@plamen А1 за клиентите: "...занапред проблемите на клиентите ще се разрешават с едно обаждане до оператор или с едно ходене до магазин на компанията". Клиентите за А1: "А, едно..."

@sillentia: - Търся си мъж, който да е добър, внимателен, забавен, грижовен и интелигентен.
  - Като мен?
 - Но и красив.

@mkjadee: - Бих отишъл и накрая на Света заради теб! *возя го до последната спирка на трамвай 8 в Люлин* 


@svetlinco: Днеска си говорим с един колега словак и той вика, че правели ракия от люляк... В този контекст песента на Тоника - "Люлякови Нощи" придобива друг смисъл. 

@nin_jah: с нетърпения очаквам момента, в който, като американците, ще почнем да си кръщаваме децата на градове. 
здравейте, Ямбол Георгиев и Русе Петрова от бъдещето!

Няма коментари:

Публикуване на коментар