петък, 27 юли 2018 г.

Най-смешното от Туитър 374

@idtasev: Она ми вика : 
- Къ съм по-убава - с обици или без обици? 
Па я ѝ отговарАм: - За да си "по-Убава" трЕбва първо да си била "Убава". 

@JbDlcepv37tN2Qb: Жените знаят за секунди дали искат секс, сватба  или да убият мъжа. 

@varnasummer: търся си любовница да ходи до фризера да ми сипва йегермайстер и да го връща, че жена ми си легна 

@lppetrov: " Според жените, ако някой чужд мъж хвърли последните си пари за шампанско и фойерверки - той е романтик. А ако го направи собственият им мъж, е идиот. " 

JbDlcepv37tN2Qb: Ако гаджето й не може да те пребие.. Значи е свободна.. 

@redliterhead детето: няма да я ям тая пържола! 
- и защо?! 
детето: ти каза, че е отврат
- казах, че е от врат, бе

@onaqSteslata: Съществува сила, толкова голяма, че крепи цялата вселена и тази сила се нарича любов. Шегувам се! Нарича се тъмна материя


@mihluzin: Хей, да не си джакпот,щото много искам да та ударя

@dilyan_kn: - Келнер, дай 4 бири, 2 водки, 5 джака, 4 шота текила, 6 редбула и 5 йегера .Ще го запомниш ли?
 - Ти пък, аз тройни интеграли на държавния решавах...

@krijitski: Клубът на любителите на радиоактивни елементи се разпадна. 

@smeshan: Лидл-а в Созопол има по-добра гледка към морето от повечето хотели наоколо. 

@donmirkoni: Ако Църквата не е успяла да ви научи на скромност и смирение, то Топлофикация с профилактика ще ви със сигурност

@gmi - Готова ли ми е презентацията?
Аз: - Да, дай имейл да ти я пратя. - Ами не си знам паролата. - Ок, по Вайбър ще ти я пусна - Нямам Вайбър. - Тогава по Месинджър. - И Месинджър нямам. - Добре, ще ти я запиша на дискета и ще я пратя с един гълъб, ама го нахрани като дойде!

Няма коментари:

Публикуване на коментар