вторник, 3 декември 2013 г.

In honor of P.W.

 3 дни феновете очакваха изявление на Мишел и Вин в интернет. Е, снощи и двамата споделиха това, което чувстваха и мога да ви кажа, че уцелиха правилния момент. Вин дори бе отишъл на мемориал на Пол на мястото на катастрофата и публично благодари на феновете за подкрепата. Ето какво написаха Мишел Родригес и Вин Дизел съответно в туитър и фейсбук.

Мишел Родригес:
"Оттук нататък, ще се грижа за този факел на надеждата за теб братле, с изстрадана усмивка и ще отворя сърцето си, защото ти ми казваше точно това"
**********************************************
Под "факел на надеждата" Мишел Родригес има предвид фондацията на Пол за помощ на хора пострадали от природни бедствия. Тя официално я поема и ще продължи делото на Пол.
Тя смени профилните си снимки в туитър и фейсбук, както и снимката на стената във ФБ с логото над тези редове в знак, че наистина поема нещата.
*********************************************
Вин Дизел:

 "Ако живееш в сърцата на хората, значи не си умрял." е казал Томас Кембъл.
Пол, приятелю... иска ми се да видиш светът в момента. И дълбокото въздействие, което си оставил в милиони хора. Ти остави отпечатък в живота. В моят живот. В нашият живот.
Браян (както често шеговито се обръщах към теб), ти винаги остана моя брат - пред и зад екрана"
************************************************
Няколко снимки от мястото на инцидента. Фенове затрупаха малка площ с плакати, свещи, снимки, сувенири и цветя.
Тайръс Гибсън събра сили и е успял да отиде на мястото на катастрофата. В Ютюб има потресаващо видео как Гибсън оставя цвете на това място...

***********************************************************
Гал Гадот:
"Все още не мога да повярвам, че това е истина. Все едно беше вчера когато се запознахме на снимките на Бързи и яростни 4. Иска ми се всичко да е било лош сън :(
**************************************************************
*************************************************
Тайръс Гибсън:

"Ще пазя енергията ти с мен завинаги. Ние от fast and furious family ще те обичаме винаги, Пол. Защото ти бе слънчевия сплит на този франчайз. Ние не бяхме семейство само на екран! Ние бяхме истинско семейство! Все още не мога да спя, но се смея когато се сещам какви шуротии правихме.
Ще се погрижа твоята енергия да остане вечно."
***********************************************
Мийдоу Рейн (дъщеря му):
"Когато бях малка, той ме научи да ходя, научи ме да се смея, научи ме да не се предавам никога. Обичах го още преди да знам какво е да обичаш. Той беше моят герой. Моят ИСТИНСКИ герой.Винаги ще бъде в сърцето ми. Имам сълзи в очите докато пиша това. Отиде си, но не си забравен. Почивай в мир, татко!"


Няма коментари:

Публикуване на коментар