петък, 15 декември 2017 г.

Най-смешното от Туитър 323

@drovovo След години в час по музика:
- Есмералда, изпей ми някоя известна песен на Леа Иванова! - Ми... - С Шу започва! - Шушу, шушу, шушу, Шушана....

@fox 1993 г:
Дълги алеи и прозрачни небеса горещи облаци парят търсещи крила. Дълги алеи лабиринти от цветя, цветът различен е между радост и тъга. 2017 г: А каква си антилопа, газела Да ти пръсна дисплея и панела такaва сочна, как да не опитам Огледалото по цял ден питам

@geot Минах покрай мястото, където миналата зима помагахме почти час на Памбос да си запали Q7цата и ми стана милно.
Не че запали де

@iliev - Моля да ми разрешите един ден отпуск.
- Каква е причината? - Уиндоусът ми ще се ъпдейтва.

@chev Мамо, може ли да си скрия балона в хладилника?
* вече дори не питам защо * - Има ли място? - Има. - Може...

@mivn - Ти дивя ли снощи? - Изгледах 2 сезона на Сексът и градът. It was crazy!

@drako Посвещавам този туит на всички, които, след като си обуят обувките, тръгват да обикалят стаите за забравени неща.

@tuftug Мрънкаш, че телефонът ти е бавен? Забра̀ви едно време като въртеше шайбата и сбъркаш една цифра кво ставаше...

@XAHCA: - Абе, свиньо, как не те беше срам да изплюскаш едно кило кренвирши? - Епа, я зафанах един и... они сa повлекоа.


@Xk: Умре човек - викат Амин, умре сървър - викат Админ... @calinda_m: Едното коледно парти в bedroom, другото с някакви рок музиканти. Аз къде ще играя бяла роза, ааа @angel_foxa: "Канадската компания „Дънди Прешъс Металс”, вдигна заплатите в Източните Родопи до 2200 лв." кур за биткойните ! Hello mining

Няма коментари:

Публикуване на коментар