петък, 1 декември 2017 г.

Най-смешното от Туитър 352

@beer2beer: тя може да говори осем месеца за една и съща рокля, ама иначе аз съм луд, че мога да слушам 10 часа океански вълни в ютуб

@onaqSteslata: МАТЕМАТИКА: Единственото място,  където човек може да купи 64 пъпеша и никой не се пита защо.

@milototo: При мрачно време да се започва работа, когато изгрее слънцето  
напролет 

@yoda106: Китайци пристигнаха в хотела и започнаха да си говорят през стената. Не със съседната стая, а със съседния етаж! 

@tmiliev: Деси Банова дава интервюта в които обяснява как няма да дава интервюта. 

@Y_Petkova: Аз работя по 12 часа на ден, а някой някъде там му плащат, за да кръщава циклони. 

@batedrajko: Популярността често пъти е само публична проява на посредственост. 
Неизвестен автор 

@4nepa: Таксиджията вика "не очаквай нищо от хората, не им се извинявай и недей да ги хвалиш, защото хората са капути."
 какъв лайфкоуч 

@simidchiyska: На Refan рекламата с Йордан Йовчев за малко да им се получи като на Hugo Boss.

@ybuchkov: Kлаксонът служи за предотвратяване на катастрофа, ползва се и на сватби, но тогава вече е късно 

@soffvassy: me: няма значение как изглеждаш, не съдя хората по гените им, за които не са виновни 
also me: колко си висок? 

@RocknRollaDoll: “Никога не съм мислила, че ще спечеля. Винаги съм търкала за хоби.” Много се търка в тая държава щом и в хоби го превърнахме. 

@untidythoughts: Знаете ли защо жената на системния администратор никога не трябва да работи? 
- Защото ако работи, той никога няма да я пипне! 

@bytosho: колко ли велики творци и умове на нашето време са заети да ни карат да кликаме реклами. тъжно. 

@jijavi: Откакто заспивам на възглавница "Дормео", всяка вечер броя нещата, които можех да си купя за тия пари...

@mngozle Хабиби хлъзна ли се? Гипсират ли те? Псуваш ли ме? #Sofia

@dolar Не отказвайте цигарите, задава се трети сезон на True Detective догодина

@belkp Много ме е яд за Верщапен.... толкова талант, а му пречат: колата, гумите, времето, пилотите по пистата, стюардите.

@gemm Декември е уют. Кори от портокали. Кал. Тиня. Студ. Гладни. Бездомни хора и животни.

Няма коментари:

Публикуване на коментар