петък, 24 август 2012 г.

Най-смешното от Туитър 60

@Dodobirdyss: Онзи момент, в който осъзнаваш, че произлизаш от фамилия алкохолици -безценно!

@suncho: Някой в квартала има "соц. преход" аларма на автомобила, връща ме в детството. Ии-уу-ии-уу, уууииип, уууииип, иоуо-иоуо, меек-меек-меек
@17_5O: хемингуей е казал: пиши пиян, проверявай трезвен. бил е наполовина прав.

@azzour: средностатистическият български онлайн потребител е идиот.

@AndreyIontchev: Казва се feed, защото винаги има кого да нахраниш там..

@svetlinco: Жена ми ходи всяка вечер по баровете. И всеки път ме намира.

@dess_lin: "По-рано, когато не знаех, че ме четат и преценяват, аз пишех безгрижно, като че ли ядях палачинки; сега пиша и се боя." Чехов

@therealgenadi: нищо лично, просто родителите не ми дават да си говоря с вас по туитър

@ocfcrew: До скоро върпосът беше кои звезди още не са идвали в България. Скоро ще стане кои звезди още не са отменяли концерта си в България.
@therealgenadi: ирония е че рожба на спукана гума като теб прилича на логото на Мишелин

@nikcname: ако жената се сърди, детето повръща, а разходът е 200 лв. на ден... най-вероятно си на море

@therealgenadi: да не говорим че Попай himself е so лято 2012. навити ръкави, отворена яка, каки обувки, прекомерна уботреба на анаболи и анорексична путка

@puhkavo_keks4e: Нахранихме Блатечки, сега да повозим Криско!

@therealgenadi: Имах си въображаем приятел, но той почина, затова си направих туитър. Не съм добре, но вие трябва да сте по-зле, за да ме следвате

@nervnata: Нирвана с елемент на кючек и слави ку ку бенд, о държава, о вомиториум!!??

@nervnata: Моите съученици вече са в ареста, аз още нямам 5 лева в джоба

@TeyaDiya: искам да ми бъде посочена 1 (словом една) интересна личност от родното селебрити пространство-свежа по натура, модерна по възглед.благодаря.

@STRANGER_BG: Ако вдигнат бензина още малко нека да включат и магистралите в 100-те национални туристически обекта,които се посещават веднъж в живота. 

@therealgenadi: родители, ако сина ви има прякори като Смърфа, Агента, Човека, Момчето и Митака, вероятността да е дилар на наркотици клони към повече

Няма коментари:

Публикуване на коментар