неделя, 5 август 2012 г.

BBC Radio 1 interview

Едно интервю с Вин Дизел и Мишел Родригес по британското ББС Радио 1. 

Превела съм някъде около 90% от него. Но това, което съм съкратила са някакви доуточнения към отговорите. Мисля, че съм се справила. По-трудно е когато го слушаш, а не го четеш.
Като цяло обаче е забавно, особено като го слушах.

Преди интервюто, репортерката споделя колко изнервена е била, задето ще ги интервюира, но по нейни думи, те се оказали много забавни.
-В Англия сте заради снимките на "Бързи и Яростни" 6. Така ли е ?
ВД: Така е, да. 

-Кое беше фактор, за да съберете бандата отново?
ВД: Милионите, милионите...
-Долара? (смее се)
ВД: Фенове (смее се). Хората искат този филм никога да не свършва. Нещо такова се получава. А ние имаме идеи как да продължим историята и сагата.
-Обаче историята продължава да върви пред третата част Токио Дрифт?
 ВД: Така е. Причината е, че исках да продължа историята на бандата. Зрителите да проследят какво се случва с тях. Токио Дрифт е страхотен филм, но просто се засне твърде прибързано.

-Снимките едва започнаха, затова ще ви питам за предишните части, в които сте участвали. "Бързи и Яростни" е пълен с екшън. След снимки, кипите ли от адреналин?
МР: Адреналин? Още от прага на вратата търся възглавницата си.
(Вин издава хъркащ звук)
ВД: Да, особено ако си бил цял ден на снимки. Изтощително е. Повтаряш сцени, това се получи, онова не...
МР: А ако изпълняваш и каскадите си сам, съвсем ще си капнал. Така, че кипиш от адреналин само докато снимаш.

-Изглеждате страхотно във филмите, в които играете и нямам търпение да видя шестата част. Сигурна съм, че тренирате, обаче какво правите? Споделете, защото аз съм мнооооого мързелива.
МР: За бога. И аз съм мързелива, но просто се старая да се храня правилно. Не ям боклуци и бързи закуски. И се опитвам да се огранича в шоколада, което е най-трудното нещо на света. И стандартните упражнения във фитнеса. А, и йога отвреме на време.
ВД: На нея й е генетично да е такава. Тя просто е рожденно атлетична. Пластична е и всичко й се отдава.
МР: Пластичността помага и в други случаи (смее се)
ВД: Аз прекарвам доста, доста време във фитнеса.
МР: Не ти личи (смее се)

-Както знаем, филма, в който играете заедно се казва "Бързи и Яростни". Какви сте? По-скоро бързи или по-скоро яростни?
МР: Бърза!
ВД: Яростен.
-Каква страхотна комбинация (смее се)

-Добре, искате ли една кратка игра? Ще ви казвам имената на ваши колеги от киното, а вие ще казвате първата дума, за която се сетите. 
 МР: Ще ни вкараш в неприятности (смее се)

-Кой ще започна пръв? Вин, да започнем с теб.
ВД: ОК
-Самюел Джаксън?
ВД: Талантлив.
-Мат Деймън?
ВД: Ам...о....ами... (замисля се)... хм...
МР: За бога, Мат Деймън, човече!
ВД: Симпатяга.
 -Мишел Родригес?
ВД: (смее се). Алфа момиче.
МР: О, това прозвуча добре.
-Мишел, сега към теб. Кийфър Съдърланд?
МР: Невероятен!
-Вин Дизел.
МР: Горещ (смее се)
-Самюел Джаксън?
МР: Невероятен.
-Колин Фарел?
МР: Интересен.

-Разбрах от тук, от там, че си диджей. (говори на Мишел). Коя е любимата ти музика?
МР: О, господи. Зависи от настроението ми... в айпода си имам около 7000 парчета.
-7000???
МР:Да (смее се) Рок, олдскуул рап, ъндърграунд, всякакви банди...
ВД: Преди се шегувах, но тя наистина е добър диджей. Така и не направи микс от детски песнички...
МР: Ще направя (смее се).
-Какво искате да направите докато сте във Великобритания?
МР: Много искам да спретна едно парти на Хайд парк или пред Бъкингамския дворец (смее се). Да се размажем от танцуване!
ВД: Аз ще дойда на този купон. 

-Коя е най-често използваната от вас фраза?
МР: Оо, мога ли да кажа тази на Вин? (преправя глас, за да звучи като него) "Правя каквото мога с малкото, което имам" (смее се)
ВД: (смее се). В такъв случай, твоята е "Ооо, да... това е страхотно!" (смее се)
МР: Леле, прав е... доста често я използвам.


-Наближава обяд и се сещам за един въпрос. Какви бихте сготвили, ако сега ви накарам да направите нещо?
МР: Да сготвим, а? Е, аз се спирам на риба... и някаква салата.
ВД: Паста. Обичам пастата.
МР: В микровълновата ли ще я направиш? (смее се) 
ВД: Не издавай тайни (смее се)

-Няма как да не ви попитам коя е най-странната ви джаджа в личните коли. Имате ли въобще такива?
МР: Той има инсталирана система за видео игри. И голям екран отзад.
-Да не си бил в "Пич, оправи ми колата"? (смее се)
МР: Няма да се учудя, ако си е сложил и  HD телевизия
ВД: Изплъзнало ти се е да разбереш (смее се)
-Очевидно Мишел е словоохотлива.
ВД: Словоохотлива? Тя си е приказливка откъдето и да я погледнеш (смее се).

-ОК. Ако трябваше да прекарате остатъка от живота си на едно и също превозно средство кое щеше да е то?
ВД: Определено събуей, ако не ми се налагаше да съм в Холивуд.
МР: На кон!
-На кон ли? Да ти се веят косите?
МР: Обожавам да язда, да усещам вятъра, такива неща.

-А имали роля, която най-много сте искали да изиграете?
ВД: Тя знае моя отговор

-Така ли? Коя е ролята?
МР: Той иска да е Ханибал Лектър!
-Ханибал? Искаш да си канибал?
ВД: Това е роля, която ще е огромно предизвикателство. Според мен е нещо като Шекспир в театърът.
-Дали да не седна по-далеч от теб (смее се). Знаеш ли нейната?
ВД: За нея е важно да има много, много екшън. Прав ли съм?
МР: Абсолютно. Искам да отида, да прекося страната, да има действие. И ако може да не убиват героинята ми (смее се)

-Добре, за довиждане ще изберете ли песен, която да пуснем? Star Guitar на Chemical Brothers, Rollin - Ja Rule или Velvet с парчето Rockstar ?
МР: Обожавам Чемикъл Брадърс!
ВД: Аз също. Правят страхотна музика.
-Значи ще е това :) Поздрав от Вин Дизел и Мишел Родригес .

Няма коментари:

Публикуване на коментар