петък, 10 март 2017 г.

Най-смешното от Туитър 286

@shokolad Давайте следващата година, тая не ми харесва....

@shegte майка ми: typing
*1 min later* майка ми: ок

@badjoker "Бавно изчезваме, като банкнотите от по лев. Дипломиран, безработен, но работи за релеф"

@tasct "Един глас нищо няма да промени." - 100 000 човека.

@mnogozle Ако ти е тъпо,че няма на кой да подариш букет за 8-ми март,сети се за феновете на Арсенал,които вчера платиха 84£ за да гледат тия клетници

@wootar Статия: Феновете на Байерн напълниха терена с тоалетна хартия, но защо? Коментар: За да може играчите на Арсеанал да избършат сълзите си.

@karakushe От гледна точка на мъжа: Защо трябва да се подаряват цветя на жената на 8-и март? Не може ли като всеки друг ден да не се подаряват...

@kirilo - Какво знаеш за китарите? - Ъммм, ще се стопят?

@bigel -Откъде си?
-От Орландовци
-Откъде по-точно
-От живата част.

@pamsitka - Сине, да си водил момичета вкъщи, докато майка ти и аз бяхме извън града?
- Не, татко. - Ха-ха! Шматка!

@laam Дете към майка си: Защо ми се караш всеки ден? Не е приятно така. Аз не знам как да слушам.

@galka -Какво правиш? -Обичам те,липсваш ми,сънувам те,мисля за теб... А ти? - Ям баничка!

@skaramushi - ти не си ми шеф!
- точно така - не съм Мишев, аз съм Тишев - не! не си ми шеф - така де - аз съм Тишев - не си ми шеф - ама съм Тишев ∞

@chalr - Една Нутела, моля - С какво да бъде? - ...с лъжица

@angle Разширени вени на краката, защото винаги си прав.




Няма коментари:

Публикуване на коментар