петък, 21 април 2017 г.

Най-смешното от Туитър 291

@toti Не бъдете расисти! Не разделяйте бялото от цветното пране!

@lora -На колко години си, момченце? Май си станал голям вече.
-Само така изглеждам, иначе съм нов. На 4години съм

@ореее -Има живот и след 33
Исус Христос

@vadkdk Откажеш му пари на заем и напише статус "Много предатели, брат"

@trairch Опъвам мрежа на балкона, та ако някоя бабка хвърли пари през терасата да ги прилапам аз

@oeer ходи ми се на избори
герб няма ли да подават оставка

@tovk - С теб от къде се познаваме?
- Като бях малък ти счупих колелото и ме наби. - Ето станало е човек от теб, добре съм направила.

@moonsh -Ще умрете беден, сам и ще страдате жестоко.
-Извинете не Ви чух, какво казахте? -Казвам, че исканият от Вас кредит е одобрен.Подпишете тук.

@woot Племенника на 7г. Аз:
- Роналдо или Меси? - Меси! - И двамата са много добри. Роналдо или Меси? - Меси! - А Роналдо? - Той е циганин..

@s0ko "Никога не е приятно да си паднеш на главата, когато скочиш във въздуха" - диагноза коментатор Бтв

@rars Интересен факт: Буфон за цял сезон е допуснал по-малко голове от Ники Михайлов за 1 мач.

@bifhd Аз съм българче обичам
чалга, мента и мастика в роб на чалгата се вричам идол ми е Митю Крика

@sultan - Що закъсня за работа? - Местих охлювите от тротоара...

Няма коментари:

Публикуване на коментар