четвъртък, 4 май 2017 г.

The fate of the furious: Michelle Rodriguez

Лети Ортиз-Торето

Репортер: Ти играеш една от най-еблемантичните героини във франчайза. Коя е любимата ти сцена обаче от цялата поредица?
Мишел: Race Wars от първия филм е несъмнено любимият ми момент. Толкова много страхотни автомобили на едно място. Можеш да стоиш там 10 часа в разговор с когото и да е за коли. И всеки умира да покаже как е тунинговал колата си. Беше забавно! И всички бяха със сърце на състезатели. Пол същото обожаваше тези моменти. И той като мен повтаряше колко много харесва тази страна на нещата. Да са динамични!

Репортер: С толкова много коли минали през поредицата... имаш ли любима?
Мишел: Най-накрая получих колата която харесвам! Имам Корвет! Това беше едно от първите неща, за които се договорих с режисьора Ф. Гари Грей. Аз бях "Моля те, намери ми нещо красиво!" Защото обикновено бях последна в списъка, нали съм момиче. Винаги се фокусирахме върху актьорската игра и сюжетната линия и не съм имала възможността като Пол и Вин да отида до гаража и да поискам това и това. И съм благодарна че най-накрая получих възможността да допълня Лети с перфектната кола.

Репортер: Какво можем да очакваме от Лети в новия филм?
Мишел: Че този път няма да е накрая на опашката. Няма да остане прикована в обърната кола. Ще е мноооооого активна!

Репортер: Как можете да опишате този филм?
Мишел: Като една неразрушима връзка между човек и човек. Такава каквато не сте и помисляли, че може да има. Когато няма значения какво се случва. И без значение, че всичко изглежда тъмно и черно, важно е човек да запази светлината в себе си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар