петък, 6 октомври 2017 г.

Най-смешното от Туитър 314

@buvh Нова водка "Каталуния" - една чаша и се отцепваш. На другия ден си като пребит

@jeriii СиВи за работа: Нямам роднини и не съм кумувал

@tromej Китайски производител на дрехи Шу Ба

@porme Касерката: Имате ли 3 лв
*протягам ръка с 3х1 лв*
-Ще ми дадате ли?
-Не, само ви ги показвам

@lager Връща се от горската аптечка, наща наркоманка-мечка, във ръка близалка със ксананакс и кетамин, близваш си веднъж и си Амин

@angel_foxa:  Циганин бие друга циганка на улицата. Приятел се пробва да ги възпре. Друг циганин му казва: - Спокойно бате, той бие жена си !

@itsverzhinia: - Как върви живота? Аз: Добре. Живота: Защо лъжеш?

@desyslava_:  Малшанс - да ти падне камък от сърцето и да се спре в бъбреците.
@niamatakav: за коледа си пожелавам разните неща да не спират да са ми интерсни след 15 мин., особено ако са хора. или май е тъпо тва и по-добре часовник

@andreytcho: Колежката виц: Мъжете са като коланите, стягаш ги иначе отивали на друга дупка. - Ама то ако ги стегнеш много отиват пак у друга дупка. Хмм

@dari4ka6:  "Когато си напусна отбора, оставам без отбор" #Boji86

@petruu Касиерка пемели 10 000лв от Националната лотария. След връчване на чека попитала:
По-дребни нямате ли?

@nikolay Ходенето е за слабите. Аз съм житената питка.

@pamstika Как се казваш?
- Иван. - Презиме? - През зиме, през лете все съм си Иван.

@wootar "Приятели, някой от вас случайно да работи във Виваком?" *коментар от долу "Те тия нямат приятели."

@stan4ev не му върви на Boji86 с лозановите - след лозанова, ся скъсал и с лозана

@darq Есен. Очаквания: Разходки, книги, одеало, топъл шоколад. Реалност: Сополи, сополи, сополи, сополи...

Няма коментари:

Публикуване на коментар