петък, 27 октомври 2017 г.

Най-смешното от Туитър 317

@meui - Най-същественото е невидимо за очите - казала Лисицата.
- Не ми е чак толкова малък! - ревнал Малкият принц.

@peterbe Синът ми (5г) играе карти с приятелка на двора:”Царят бие дамата само на картите. На истинско й подарява цветя и я обича!”
Ще стане мъж :)

@drso Вие сещате ли се за тая песничка: „в джобчето ми дрънкат семки и бонбонки”. Ех, какви семки имаше едно време; семки та дрънкат!

@droog Дъщеря ми:
- Тате, отивам да взема две бисквити. Аз: -Аз не искам мила. Тя: -Че аз за теб не съм предвидила...

@antiod - Защо сте с плаващо работно време?
- Защото сме потъваща компания.

@stani В Ню Йорк постоянно ще ме е страх да не ми откраднат нещо, само за айфона няма да се притеснявам, защото всички си имат.

@rein Чула съм, че като застанеш на вратата на метрото две спирки преди твоята, влакът се движи по-бързо и стигаш преди другите пътници

@kroki - Само недей да ми правиш сцени! - Брат, аз съм сценограф. - Аа ок. - ок.

@ri Животът не се мери с годините, а с дирята, която си оставил след себе си. голият охлюв Пешо, на 2 годинки

@ni4 Чакам офталмолога, минава един, влиза, излиза
По едно време от кабинета се показва същия и: "За мене ли сте? Не ви видях" Егати очния лекар

@wrethche Хайде приятели да хванем хубавите последни топли дни и да се съберем да пийнем и да се повеселим през уикенда, аз няма да идвам.

@teor Вчера в детската градина,
госпожата хванах с трима. И нали съм веселушка, Светих им кат крушка!

@skaramu4 ти си роза
ти си крем ти си маршъл матърс еминем

@snngle всеки път като кажа на баба, че ще ям без хляб, събира границите

@samm -Губи ми се чорап.
-На мен живота последните 7 години ми се губи... -А? -За ненужни глупости мрънкаш. Питай котката, тя ги разнася. ;)

@diily Ако гледаш филм на Джеки Чан наобратно, ще видиш китаец, който скоростно сглобява мебели

@kushs Продавам изтъркани билети от Националната лотария по 50 ст. Печалбата е като на новите - нищо. Но поне са по-евтини.

@blond - Татко, хвърлих камък по онзи "Лексус". - Махни се, детенце, не те познавам.

@ronotr "Call me maybe" - на голяма табела пред кол центъра

@venesv Консултантка в мола: “Господине, изправете се хубаво и визуално ще загубите 10-Тина килограма “ Това умората как удебелява хората.

Няма коментари:

Публикуване на коментар