петък, 20 октомври 2017 г.

Най-смешното от Туитър 316

@ivai В България, израза - "свърши ли работа" - рядко се отнася за работния ден!

@tonpo Хилядолетия човешка цивилизация и един въпрос все още човърка умовете ни:

- Какво да сготвя довечера?

@pamel Най-много мразя някви хора да съдят други, за това, че харесват дадена марка. Бахти тесногръдието. Баш кат тия тъпанари с БМВ-тата!!

@unity Ако изгледаш "Матрицата" наобратно, можеш да видиш как Киану Рийвс се отказва от наркотиците и си намира стабилна работа в офис.

@dxj -Докторе,какво означава моята диагноза ЕГЗ ?
-Един господ знае.

@dilya Баба към 4-годишния й внук:
- Сашко, виж "бубу"-то, бабе... - Какво "бубу" бе, бабе... Т'ва е BMW M5 5.0 V10 biTurbo.

@spask - Хей!
- Здравейте, свързахте се с автоматичен чат. Моля, изчакайте свързане със сътрудник. - Как си днес? - Моля, изчакайте! - КАК СИ ДНЕС?

@nikolo ЖЕНА: "Нямам какво да облека!", това означава, че няма нищо НОВО.
МЪЖ : "Нямам какво да облека!", това означава, че няма нищо ЧИСТО

@drl Уж няма пари народа, а навсякъде "нямате ли по-дребни" и "аз как да ви върна сега"

@burko4 всеки път когато си задам въпроса "къде сбърках?" мозъкът ми пише романи
но сърцето ми крещи "бог ли ме накааазаа" с гласа на тони стораро

@yrj Работи! Паднаха ми се пари на късметчето с кафето и на излизане от кръчмата намерих 10 ст на земята

@vane -Иванчо, в какво време е “Миналата седмица се омъжих.” ?

- Крайно време, госпожо…

@eereo4 хората, които скачат върху кроасана си, "за да му се разнесе равномерно пълнежът"...

@dilta "По-добре беден и здрав, отколкото богат и инвалид" - Кубрат Пулев

Няма коментари:

Публикуване на коментар