сряда, 25 май 2011 г.

Из Фейсбука на Иво Сиромахов 10

Гледам те и се чудя - да пия ли още или вече ми харесваш?
Не ме е страх от петък 13-ти, страх ме е да не се случи нещо, че да не посрещна събота 14-ти…
Защо шотландците носят поли знаете ли ?
-За да не се плаши овцата от шума на разкопчаването на ципа...
И мен ме удари кризата. Сиренето, което ям, е плесенясало; виното, което пия е старо; а колата, която карам, е без покрив.
Най-сладките ми два часа сън са тези, след като звънне будилникът.
На детето му дали за домашно да напише съчинение на тема "Коя е най-хубаата думичка?" И то ме пита коя е. Според мен е "наздраве".
Когато стюардесата в началото на полета показва аварийните изходи, само българските туристи пеят "Макарена".
Древните народи са правели жертвоприношения за боговете. Сега е същото, само че на тия жертвоприношения им викат ДДС.
Само за една вечер в Перник един айфон смени седем собственици. При това надживя двама от тях.
Според мен фразите "Човек трябва да пробва всичко в живота" и "От един път не се става педераст" са измислени от един и същ човек.
 

1 коментар:

  1. Колко тъп трябва да си че да сложиш Жълт надпис на бял фон !!!!

    ОтговорИзтриване