петък, 27 май 2011 г.

Virgo

Днес за първи път ми познаха зодиака.

Или за първи път осъзнах, че са ми познали зодиака.

Или пък са го познавали и друг път, но просто не съм го чула.

Или просто, защото не си чета зодиака, няма как да знам, че са ми го познали.



В едно са прави - че нямам нещо настроение си е така. Ама то как да се чувства човек иначе...
Тъй като не мисля да си изливам душата, защото блога ми не е психиатър и (слава богу) не плащам за него, ще попиша за една друга Дева.

Пинк.

Много туитове тоя ден, много нещо.

Ама аз ще си избера най-забавния.

Пинк: Боже, тази година ме няма в класацията за най-секси тяло. :D Каква катастрофа :D Иначе цяла вечер се смея на някакви клипчета, но мисля да спра, защото ако се засмея още един път може и да получа родилни болки.

А сега ще видите последните й снимки. Гледате какво гледате сега, следващият път и да има корем, то поне няма да има нищо в него освен стандартните човешки карантии.

 това не е Кари ,а Бъч Уокър (за протокола)

Няма коментари:

Публикуване на коментар