събота, 28 май 2011 г.

Футболни вицове 2

„Дузпа, дузпа”, крещеше Дани Алвеш, без да осъзнава, че се е подхлъзнал в банята.

Говорят си Стоичков, Ромарио и Роналдо.
-Богът на футбола ми каза че съм най- добрия играч!- казва Ромарио
-А на мен ми каза че ще стана най- добрия!- казва Роналдо
Стоичков ги гледа учудено:
-Не помня да съм казвал такива неща...

... и ето, Крауч се откъсва далеч напред, лъже вратаря, остава сам срещу вратата, удар! Греда...
Удар с глава! Пак греда... И пак удар с глава... Пак греда...
Няма ли кой да му даде една топка или да прекрати тая истерия?  

Въпрос:Каква е приликата между фен на Челси и сперматозоида?
Отговор:Шансът им да станат човек е едва 1 към 3 милиона.

Попитали сър Алекс:
Каква е разликата между батерията и феновете на Ливърпул?
След кратък размисъл той отговорил:
- Батерията има и положителна страна!

- Защо в Люксембург не обичат да играят футбол?
- Това е много неудобна игра - ако някой ритне топката по-силно, трябва да ходят да я гонят я в Белгия, я в Германия, я във Франция...

След мача Лил-Левски Гонзо крещи на Иво Иванов:
- Какво направи бе, глупак, та ти си вкара автогол!
- Не можах да се въздържа. Просто беше супер удобно положение.

Съобщение:
Поради лоши метеорологични условия столичното дерби между Левски и ЦСКА отново ще се проведе в клуб Биад

Сделката по трансфера на Гара Дембеле в Хамбургер пропадна след като той се провали на медицинските тестове, които включваха единствено изпитание с дрегер.

Няма коментари:

Публикуване на коментар