петък, 5 февруари 2016 г.

Най-смешното от Туитър 232

@drop4e: След случаен секс Данчо от статистическия факултет винаги казваше на момичето: 
" Ти за мен си само цифра." 

@svetlinco:  -По какво се отличава черният хайвер от мъжа? 
- Черният хайвер го ядат, когато има пари, а мъжът когато няма. 

@nikcname:  Има автобусна линия Истамбул - Овча Купел - Дортмунд 

@deadlymonogamy:  Шефът ме пита не ми ли харесва водата в офиса, че си нося бутилки от вкъщи. Как да му обясня, че продавам домашна ракия на готвачите? 

@dilyan_kn: Вело клуб "Живот на педали"...

@irgyanova: - Ако познаеш колко вафли имам, ще ти дам и трите и ще ме е*еш! 
- Пет. 
- Позна!

@dzhigov: Ако си ниска, грозна, с къси и криви крака и малки гърди, отивай в гората да сечеш дърва. Отмъсти си на природата! 

@BilynaStoycheva: Попитали Бай Ганьо:
-Знаеш ли,как изглежда крив макарон?
Той отговорил:
-Да!Като тръба,минаваща през Турция,Гърция,Македония,Сърбия и Унгария.

@deadlymonogamy: Когато искам да се подмажа на домоуправителя, наричам дъстера му "джипа"... 

@eldred_bg: Предлагам да разтворим "История славянобългарска" в хомеопатичен разтвор и го даваме на учениците в училище.

@_do4o:  Q: От какво се страхуват най-много зомбитата?  
А: От некрофили! 

@mkjadee: След New Folder (7) започнах да се съмнявам във въображението си 

@panayotof:  -Как поздравява Орхан Мурад?
 -Hello from the dark side. 

@kmetavip: Абе според вас, решенията на Страшния съд могат ли да бъдат обжалвани в Страшния апелативен съд? 

@tunkenshtain: "Искаш ли да ми уедриш малко пари?" И ми вади 2 лв на стотинки.

Обява: Продавам BMW E36 на части. Предно стъкло с винетка за 2016 г. - 100 лв. Всичко останало - 100 лв.

@MeglenaAzur:  Високи сини планини 
лъжи и жълти новини 
властта е като от сланина 
това е моята родина. 

@veselyak: според статистиката един от всеки пет пръста е среден 

@varnasummer: когато една жена те остави без думи, продължаваш с цифри 

@Sugarfree__:  В автобуса: 
- Това е моето място. 
- Нотариален акт носите ли? #професионалноизкривяване 

@MsAnneThrope91:  - как се нарича женското кенгуру? 
- барбигуру

@beer2beer: те ни баламосват със скъли и мълдър, ние ги цакаме с генка шикерова и васил иванов

@krtanev: Колко си мързелив от 0 до слагам чашата за кафето в мивката, пускам топла вода да тече в нея... разхождам се малко, и тя е измита

@mythic Големият лош вълк изскочи от храстите и изръмжа:
- Къде отиваш, Черв... Я, що си в синьо, ма?! - Щото Pepsi купиха правата.

@catapgud - Ааа, хлебарка! Убий я, нали си мъж!
- АЗ СЪМ ВЕГАН.

@muhail Интелигентната форма на живот се открива трудно на Земята, а пък какво остава за необятната Вселена.

@neatet Огледалце, огледалце на стената,
колко папи ще ме галят по главата!? Б.Б.

@taralezh Безгрижието е да се разхождаш с филия с лютеница в ръка.

@mnogozle Постнала си "Дръж се,Рим,идвамеее"
-все едно град основан 753 година пр.н.е. устоял на набези и земетресения няма да издържи една ковра

@varnasummer 7 годишната пита 4 годишната:
- знаеш ли какво означава буца? - да, сирене

@drozofilia -Колега, ще се борите ли за шестица?
-С кого?

@ikrasimirov Вървя си из полето и изведнъж гледам пред мене минава една полска мишка. Поглежда ме и вика: "W Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie!"

@benkovski Rest of the world: Повярвай в себе си, вярвай в себе си!
BG: Ти много си си повярвал май.

@ghristov Според пенсионерката, броят на проститутките и наркоманите е равен на броя на седящите места в трамвая.

@batedrajko Пеевски бил много огорчен от сравненият в немската преса с айсберг. Никога не съм очаквал, рекъл, да ме оприличават точно пък мен на салата.

@zlatinzlatev Когато някой ти дава водка, значи има водка. Когато ти дава акъл, значи няма водка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар