петък, 26 февруари 2016 г.

Най-смешното от Туитър 235

@svetlinco:  -Д-ре, ябълковата диета, която ми предписахте за разхлабване не помаага...
 - Миете ли ябълките? 
-Разбира се. 
-Тогава престанете да ги миете!

@4nepa: "Небето ми е граница" - митничар 

@MeMyselfDiana: Лелка от ВиК с писмо за 3 неплатени ф-ри за 8,64лв. 
Колежката "платили сме по банков път".
 Л: "аз от компутри не разбирам, бележка искам!"

@stoynoff: В българските приказки принцът идва на бял Кондьо. 

@ospam0x: жалко, че в марица няма крокодили, но все пак по главната има 

@gthristov:  - Как се паркира паралелно? 
- Търсиш друго място.

@GenchevBrothers:  Ако спите на плажа - 1000 лева глоба.
 Ако спите на банките в Парламента - заплата. 

@soffvassy:  вика ми ше летим бизнес класа вики: да летиш до бг бизнес класа е като да отидеш на село с лимузина 

@yslavchev:  - колко време ви е нужно за да изпълните задачата? 
 - ще го направя за 1 час в близкия месец

@lukanka1: Има ли песен която започва по-психарски от Ледено момиче? 'Тичам бос по ледена поляна. Някой ме следи.'

@murkata: Остава защо не направят песен "Малко коте" и те? "С малко коте заспивам, заспивам, в твойте мисли се чекирам и снимам, снимам...". 

@byStamat: Препоръчайте ми добър ресторант. Трябват ми 2 вилици, 3 лъжици, нож и приличен оливерник.

@varnasummer: обирът в мола вчера бил 1:1 с обира  на мола от 2-ри сезон на под прикритие. довечера цялото столично следвствие под строй на прожекция.

@stambetoezaeto1: 1 път на гарата служителка каза "системата не работи" става 100м опашка след час става ясно че спряла Num Lock и не можела да въвежда цифри

@idtasev:Дете на японка и българин - много му се работи, но го мързи да стане!

@dilyan_kn: "Ох котьооо." - Валери Божинов 

@task_struct: - Какво правели с близнаците в Съветския съюз?
  - Единия го изпращали в космоса, а другия го показвали, че се е върнал. #виц 

@VladoTsonev: Снощи гледах Григор и той така безобразно игра, че сякаш не Никол, а Николета му е гадже...

@la_vistata: някой от телевизора кат ми се обърне към камерата и каже - "скъпи приятели" - направо се насирам от кеф, че някъде там се още имам приятели

@smallmanfly: Физиономията на попа, когато му дадох касовата бележка 6.66 !!!!! 

@NickyKrastev: Как се казва любимото ястие на некрофилите: гроб сърма.

Няма коментари:

Публикуване на коментар