петък, 12 февруари 2016 г.

Най-смешното от Туитър 233

@svetlinco:  Двама митничари разговарят: - Представи си, някои хора мечтаят за свят без граници! 
- Идиоти, тия ще ни вземат хляба... 

@gminchev: Валери Божинов става Валери Котков

@dilyan_kn: Продавам годишна винетка със залепенa за нея Golf II. Цена по договаряне. 

@ospam0x:  помните ли през соца как ходехме на море без зарядно с нокия 3310 в джоба щото батерията и караше 10 дни

@kashkawall: дай му дай му че е момченце да не му стане нещо и после цял живот купувай калорекс

@Klodia_Sparrow: Не мисля за теб от три месеца и 56 минути. 

@idtasev: Жената е много подла. Постоянно ме заплашва, че не мога без нея...а аз вчера сам си изпекох супа. 

@RocknRollaDoll:  - Добър ден, идвам за пари? 
- При кого идвате? 
- Не знам. 
Почвам да ходя и аз за пари из офисите, може да върже някой

@Atrox_Animus: Иво Сиромахов е като Робин Худ - краде туитове от туитър елита и ги раздава на простите от фб

@Tangerrinka: Само ме стряскат с тая премиера на "Deadpool". Всеки път като го прочета ми минава през ума: "Тия кога погребаха отбора!?" #Liverpool

@svladilen1:  Интервюират перничанин живеещ над стадион "Миньор".
 - Не ви ли пречи толкова години в близост до стадиона? 
- НИЩООООOO МИ НЕЕЕМА!

 @kashkawall:  декарт: има ли разум?
 кант: има ли бог?
 шопенхауер: има ли реалност? 
божинов: ima li seks?

@krijitski: Финансово положение към момента: вече не ме е грижа заключил ли съм входната врата или не

@NickPanov: Бира има от 6000 години. Хладилници от 100. 5900 години топла бира..

@mkarakusheva:  - Много е студено в спалнята. 
- Супер е, така спя по-добре. 
- Ти си полярна мечка. 
- Мечка ли ме нарече!? 
- Исках да кажа полярно зайче...

@aiskrev: Валери Божинов влязъл в един бар. Поръчал си едно малко. 
Донесли му коте.

@rummyanaa: Според мен забраната на Пеевски да влиза в Турция, е заради свинското..

@stoynoff: Кой ще управлява България след "Шоуто на Слави"? "Комиците" или "Аламинут"? 

@oisashko:  Я елате, котенца, при батко...  
(Божи86) 

@FreshPrincePooh: само нема да се правите на монахини тука, че да не вада компроматите малки котенца ! 

@lvl90Hipster: Plot twist - влади гаджев е малкото коте, а boji86 му е обещал, че ще го вземат в неговият отбор. <3 

@aiskrev:  Content marketing Любо от Те:
 "има ли цветя на леглото до теб?
# Direct marketing: Boji86: "Ima li seks?"

@ivayloivanoff Аз, да питам... при подреждане на масата, от коя страна на чинията се поставя телефона?!

@bibabebop Знам къде ми е мястото, но не ми се седи там

@wootar В следващият епизод на "Шеф под прикритие", Пеевски се внедрява като център нападател на Герена

@kmetavip Вегетарианските неща всъщност са супер вкусни като добавиш свинска вратна пържола към тях и изхвърлиш зеленчуците <3

@qnys В хладилника имаше кюфтета с надпис "Не ни яж". След снощи там има само бележка "Мен не могат да ме командват едни кюфтета".

@radovancho В България половин час е най-малко 40 минути

@xxerra Повечето снимки из нощните заведения ме карат да си купя книга и да се завия на дивана.

@wegbi Факт:главата на човек може да се завърти на 360 градуса.Веднъж

Няма коментари:

Публикуване на коментар