петък, 8 юли 2016 г.

Най-смешното от Туитър 253

@ghristov Сега тя е сладкишче, но после ще стане торта

@youme -Какви са вашите недостатъци?
-Мързи ме.
-Друго?
-Мързи ме да изброявам...

@qnys - Страхотна е! Много харесвам новата ти кола, шефе.
-Мерси! Ако продължаваш да работиш толкова усърдно ще  мога да си купя още по-хубава!

@idtasev Когато пиян мъж заспи с лице в салатата си го наричам свинщина. А когато това е жена - маска за лице.

@dlna Щом домата е плод, лютеницата мармалад ли е?

@gmicnev Не знам с какво Гришо е повече от мен? И Аз мога да губя на тенис.

@stoynoff Всички знаят, че Стораро няма крака, а Конте го пуснал титуляр.

@popova Полша отпадна без загуба, Португалия е на полуфинал без победа. Какво ни пречеше да участваме без да сме се класирали :)

@tihgu Лукаку може да се преведе и като Виж,лайно

@mamin Кондорилиза Райс и Юго Ориз - перфектната двойка

@mamut - Тате, когато всички хора умрат, кой ще остане?
- Постоянно се раждат нови хора. - Човешката история завинаги ли ще остане? - ... (5г.)

@varnasummer лежа, ям вафли престиж и целия съм в трохи.
уронвам си престижа.

@bkiddo На четвърт-финалите познах всички мачове, ама наобратно. Даже един резултат познах, пак наобратно.
И единият полуфинал го познах наобратно.

@aiti - Хора, няма място за паника!
- Ще направим - отговорил шофьорът на маршрутката

@gradinko влизат в бара на културното министерство Вежди, Очите и Устата

@bish Как да намерим 240 кадърни и честни депутати в държава, в която не можем да намерим 11 футболисти?

Няма коментари:

Публикуване на коментар