сряда, 13 юли 2016 г.

Какво пожелаха звездите на Мишел Родригес за РД

Вин Дизел: 
"Честит Рожден ден, Мишел. Моята Лети - завинаги"
Натали Емануел:
"Честит рожден ден на нашата Мишел! Най-готината, най-умната и най-талантливата дама, с която съм имала честта да работя някога въобще!"
Лудакрис: 
"Честит рожден ден на единствения човек, който е по-луд от мен! Моята сестричка Мишел!"
Тайръс Гибсън:
"Виждал съм те със собствените си очи да се бориш за правата на жените в Холивуд. Виждал съм със собствените си очи твоята страст и лоялност и най-важното виждал съм любовта, която даваш и сърцето, с което обичаш всички по най-чистия начин. Честит Рожден Ден на моето семейство и сестра от 14 години насам - Мишел Родригес - душата на франчайза Бързи и яростни"

Режисьора Ф Гари Грей:
"ЧРД на любимата ми актриса. Моето другарче зодия рак - Мишел"

И тъй като Мишел беше на работа на рождения си ден, едно кратко клипче с Вин Дизел където й пеят Happy Birthday - точно ТУК

Няма коментари:

Публикуване на коментар