петък, 1 юни 2018 г.

Най-смешното от Туитър 346

@lewboi1: - Ще умрете беден, сам и ще страдате жестоко. 
- Извинете не Ви чух, какво казахте? 
- Казвам, че исканият от Вас кредит е одобрен. Подпишете тук и тук.

@niki_todorov: Правилата за движение по пътищата в София зависят от марката, модела и цената на автомобила.

@krtanev: Некъде у Враца : 

- Цане, моеш ли да ми каеш 6 животни за 6 секунди ? 
- 6 мачки !

@task_struct: Ако не помни тигърчето за начало на реклами по бТВ, малка е за тебе.

@jijavi: Хубаво е да си песимист. Накрая се оказваш или прав, или приятно изненадан.

@robottdi: Преди: 

Да те жадувам аз, 
да те жадувам,
 а ти все повече да се отдалечаваш.  

 След: 
Ти си жена, която грам не й пука 
Казаха ми "Има с кво да се фука"
 Разклати я малко тая bazooka

@kmetavip: Крава от Кюстендил прекосила сама границата със Сърбия... Смятай, даже и добитъкът не издържа вече!

@ybuchkov: Той : - Ти си най- хубавото нещо , което ми се е случвало до сега .  
Тя : - Кофти живот живееш значи . 

@nadedotibashta: - детето задължително трябва да носи българско име, но и да има нещо немско в него..
 - SAY NO MORE! 
Д О Й Ч И Н

@buhtum_2010: Шофьорите мразят пешеходците. Пешеходците мразят шофьорите. Велосипедистите мразят всички

@malko_po_taka: Само в Маймунарника можеш да видиш катерица да влачи цяло кюфте и да се спъва в него. 


@stoyan_petrov: Дочуто на автогарата в Петрич, където едно хлапе реве, та се къса, а майка му: 
- Пале, не ми се барай много кабадалия, от ки ти акна един бишок в муцката...

@mons избираме апартамент The kid: малее, тоя апартамент много далече от вкъщи :|

Няма коментари:

Публикуване на коментар