петък, 29 юни 2018 г.

Най-смешното от Туитър 350

@dari4ka6: Много можеш да разбереш за човека по клавиатурата му, особено какво яде най-често.

@veschkenazy: Касиерката в супермаркет към Йоахим Льов: 
- Събирате ли точки? 
- Не.

@krijitski: Алкохолът вика ще те погуби.  Цъ, огънят не може да утрепе дракона

@GeneralMelchett: Изразът "изпаднал германец" от днес придобива малко по-различно значение.

@onaqSteslata: Защо моят син не е развълнуван така с какво мия съдовете, както децата от рекламата за Fairy

@ybuchkov: Първи ден фитнес и ме боли всичко и като се има предвид, че ходих да питам само за цената.


@kolev1912: Кренвирши трябва да се ядът, защото иначе няма как тялото по естествен път да си набави тоалетна хартия.

@petervanev: На една жена никога не са й достатъчни само един мъж, един бойлер и едно Мохито.

@RocknRollaDoll: На интервюто “Добре съм с Excel”. В действителност - “Знам че са праат таблици с него.”

@hranitel_angel: Днес ме каниха на бебе. Честно казано предпочитам да ме канят на прасе.

@smihaylov: Какъв е флагът тая вечер в метрото?

@ybuchkov: - Какво работиш?

 - Над себе си
 - Бая се скатаваш...

@viktoria_angel: Ако съдя по бомбандировката на птици върху колата ми, днес трябва ще стана собственик на нациоаналната лотария.

@maria88bg: - Сърдиш ми се за вчера, нали?

 - Да.
 - Стига детски изпълнения и ела да играем на PlayStation! #изОфиса

@petervanev: - Здрасти, как се чувстваш днес? 

- Като Германия.
 - Смисъл? 
- Отпаднало ми е….

Няма коментари:

Публикуване на коментар