петък, 15 юни 2018 г.

Най-смешното от Туитър 348

@kmetavip: Хаха, егати тъпият пенсионер! Хвърлил 10 хиляди евро на телефонни измамници!" 
*Купува си кафе за 40 ст. и скреч карти от Националната лотария за 20 лв.*

@svetlinco: Мъжът е като кайма - 60% свиня, 40% говедо и две яйца. A сместа е предназначена за принцеси...

 @StPetkova: Обичам да слушам разговори тип: 
 - Ама разбира се бе,муци, ще се чуем. Не бе, не ме притесняваш, точно мислех да ти звъня!  *затваря*  
- Ей, тая колко в нахална, едва я понасям! Знаеш ли в квартала какви слухове се носят за нея?!

@zzdravkov: Реално, от 20 години България няма изгубен мач на Световно първенство...  

@stateva43: "– Тази маска ще ми помогне ли да се запази свежестта и еластичността на кожата? 
– Генади, нямаме друга на строежа! Взимай я, взимай електрожена и отивай да работиш!" 

@zzdravkov: Дядо ми доживя до 104 години, като всеки ден пушеше по две кутии "Ротманс", всяка вечер изпиваше по шише "Бушмилс", един ден ядеше черен хайвер, на другия - стриди... Е, наложи се да го удушим - много скъпо ни излизаше 

@oba4e: - коя е най-добрата стратегия за стани богат? 
- 6/49

@deadlymonogamy: Любимият пилот от Ф1 на жена ми бил Хайнекен, явно сме заедно по любов, аз друго обяснение нямам.. 

@beilanuna: Начи Европа континент може, а Плутон планета не може!?

@vasil_bogdanov: Емо Чолаков: Ще вали – няма да вали. На маргаритки ни направи. Какво, къде, кога – тази древна съветска тв игра никой не може да ви я отиграе по отношение на бурите и градушките.

@acnapyx: "Адът — това са другите" — Сартр 
"Адът — това са съседите" — домоуправител преди събрание на етажната собственост

@dari4ka6: Не знам, ама от бг пощи ми звъннаха да ми кажат, че имам пратка, че не им се идвало да ми носят бележка. От мързел влизат в 21век.

Няма коментари:

Публикуване на коментар