неделя, 11 март 2012 г.

Проблемите на първия свят 2

Поршето ми е твърде старо, за да бъде ново, но не е достатъчно старо, за да мине за класически модел!

Спах много през деня и сега не мога да мигна!

Екранът на телефона свети много и на най-ниската степен!

Продавачката не ми сряза сандвича на половина и сега ще трябва да го ям като скитник.

Вечерята за микровълнова се приготвя за 15 минути и на три отделни стъпки.

Нямам достатъчно място в чинията си. Вечерята ще е без сос.

Слънцето свети в очите ми, където и да отивам!

Ръцете ми мръзнат, когато зареждам Hummer-a на бензиностанцията!

Обичам бисквитки Орео, но зъбите ми стават черни и така не изглеждам като човек от Първия свят.

Компютърът ми зарежда много бързо игрите и не мога да прочета съветите, които излизат при зареждане.

Микровълновата ми фурна е с максимална мощност от 900 вата. Вечерята за микровълнова се приготвя на 1100 вата и сега ще трябва да изчислявам времето като някакъв луд учен.

Новата квартира няма 3G обхват в тоалетната!

Новият телевизор е със супер HD резолюция. Чувствам се толкова близо до актьорите, че мога да ги пипна, сякаш съм на снимачната площадка. Магията изчезна!

Личният шофьор се опитва да ме заговори.

Смартфонът се опитва да ме изкара глупав!

Моята кана за вода Брита се счупи и сега ще трябва да пия вода от чешмата. Върнах се обратно в 90-те!

Приятелката ми дойде у дома и като истински джентълмен и дадох по-добрата възглавница.

Слънцето е толкова ярко на тайландския плаж, че не мога да видя дисплея на телефона.

Получих служебен iPhone 4S и сега имам два.

Няма коментари:

Публикуване на коментар