петък, 23 март 2012 г.

Най-смешното от Туитър 39

@doryonfire: онези дни в които всичко те дразни или както аз ги наричам "дните от понеделник до неделя"

@doryonfire: живея на ръба и решавам судоку с химикал

@babailiica: Немците обичат точността, руснаците течността! Това се роди от един лапсус за немската точност.

@mitakka: Глобул пак звънят,викат 5% отстъпка за 1 година договор, веднага им сметнах че тва прави 12 лева на година, много мразят математици като мен

@wannnafly: Понякога ФБ е хубаво нещо. Харесах една снимка на козунак от съседката. След половин час ще ям от него. Защото съм го харесала във ФБ!

@DRiM_: Най-хубаво е там, където нас ни няма.

@aleksvelinov: Годишните времена: 1.Зимен сън 2.Пролетна умора 3.Летна летаргия 4.Есенна депресия

@ssstto: Тия лентичките дето Бойко Борисов ги реже след години ще се смятат ли за негови чудодейни мощи?

@kislorot: Когато Веско Маринов стане депутат, опозицията ще иска - пот на недоверие

@IvanovDimitar: Внимание! Пушенето намалява броя на вашите цигари.

@gminchev: Бензин от щастливи бензиноколонки.

@soregashij: Понякога имам чувството, че мейла ми е като Кутията на Пандора - отварям го всякакви ужасии излизат

@izzetuslu: Междуправителствената среща е била запланувана да е в Анталия, но министрите категорично отказали да ходят в град, където има плаж.

@shesmysin: Навикът е страшна сила. Баба ми, когато разглежда снимки на айфона си, постоянно си плюнчи пръстите.

@veselyak: Веднъж Карлсон си обул панталоните наопаки. Така била изобретена месомелачката..

@IvoDimitrovBG: Банковата служителка като ми заговори "лихвичката","сметчица","подписче" ми става едно мило... чак да я цапна с клавиатурката по нослето.

@Shifter_: А данъци от щастливи данъкоплатци кога?

@stoynoff: Благодарение на "Отплата" "7 часа разлика" вече не е най-безсмисления и отегчителен български криминален сериал.

@irenabaleva: Мисъл на деня, споделена от нашия BTL manager: "Не трябва да забравяме, че Господ е създал човека, а всичко останало е направено в Китай"

@radovancho: Утро е. Под стряхата се чува гутутка. А аз не спирам да мисля за твойта...усмивка.

@__Mystery____: "Кръвната му захар беше толкова висока, че като пръднеше излизаше захарен памук"

@cuteater: МВР е разкрило група измамници. престъпниците са с инициали П.Р., А.В., И.Т., Е.Л., С.Т. и В.О.

@bavareca: колко трябва да си тъп, за да напишеш в CV-то си хоби: четене на списания! ЧЕТЕНЕ НА СПИСАНИЯ БРАТЛЕ

@slavipz: Нямам снимка с гадже на фейсбука, нямам снимка в тоалетната и с огромни тъмни очила. Аз съм социален аутсайдер!

@cipisec: Българинът ползва подлеза само в крайна нужда, а също пo голяма и малка. 

@freakazki: - Ти не можеш да ме спреш да танцувам цяла нощ - припяваше Пепеляшка. - Ей сега в 12:00 ще те видим... - процеди феята през зъби.

@arhivatora: "Он вuка, вuкай родител или ше вuкна полиция, вuка, и я вuкам - вuкни, и он ги викнa!"

@Emil_Nikolov: Kогато се ожениш, ще разбереш какво означава истинско щастие, но … ще бъде много късно :)

@plamenj: Първа поправка в правилото за засада: Ако футболист на ПФК Левски 1911-14 е в положение на засада, той не е в засада.

@svesten: батерията на телефона ми издържа повече от колкото връзките на някои приятели във фейсбука

@NoraNaydenova: Useless fact: американците не са избирали плешив президент от 1956 година

@veselyak: - Абе я си заври тъпото мнение отзад!.. - Не мога - там вече има диплома за икономист и мечти за розово бъдеще..

@_gradinko: "Зам.-министърът за 56 дни Чохаджиев научил по имейл за уволнението си" - Електронното правителство работи!!!

@gminchev: Какво значи, че някой във Facebook се е абонирал за мен и как да му взема пари за абонамента?

@batemisho: Днес инвестирах трицифрена сума бензин в резервоара. Ако не бяха толкова скъпи яйцата, щях да замервам бензиностанциите.

@rpurop: не разбрах защо избрахме птица символ на софия. не трябваше ли да изберем улично куче?

@Sugarfree__: Стани Богат, въпрос за 100000лв: "Кой е настоящият министър на здравеопазването?"

@Jnk3r: Веско Маринов изкарва хляба си с много пот

@smihaylov: Мтел създадоха Боб, Виваком им отговори с Кольо, очакавам Глобул да ги изненада с един голям Кънчо.

@svetlinco: Колкото повече остарявам, толкова повече години до пенсия ми остават

@Benita727: "Редбул ти дава крила, сливова ти дава 4x4."

Няма коментари:

Публикуване на коментар