вторник, 6 март 2012 г.

Ами Джеймс отговаря

Е, да, още малко ще ви позанимавам с него :)

Преди няколко дни, Ами Джеймс даде предизвикателство на фолоуърите си в Туитър да му задават въпроси. Ето какво се получи.

Как се казва модната ти линия?
Ами Джеймс Инк.

Кой е най-известния човек, който си татуирал?
Татуирам най-обикновени хора. Малко са известните, които съм татуирал. Тръгнал съм от улицата, така че не се възгордявам.

Най-важната ти татуировка по теб?
Портрета на дъщеря ми на ребрата

Кой е бил най-трудния момент в живота ти?
Когато студиото в Ню Йорк беше в началото - трябваше да съм постоянно там, а това означаваше да не виждам дъщеря си, а тя е най-важното нещо в живота ми.

Как предложи на жена си? Романтик ли си?
Една нощ я изчаках да заспи и когато се убедих, че е в дълбок сън сложих пръстен на пръста й. На сутринта изненадата беше пълна :)

Татуираш ли или всичко е само за ТВ?
Татуирам, разбира се.

Студиото в Ню Йорк истинско ли е?
Абсолютно истинско.

Кога напусна армията?
Влязох на 17, излязох на 20. Бях снайперист там.

Най-дългото татуиране?
9 часа- дракон на цял гръб

Тренираш ли?
Да :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар