четвъртък, 26 май 2016 г.

15 години Бързи и Яростни

В събота стават 15 години от излъчването на първият Бързи и яростни филм. Продуцентите са пуснали билети в американските кина - възможност зрителите там да изгледат филма с перфектно и съвременно качество. Аз пък ви предлагам на вашето внимание интервю на Enternainment Weekly с Мишел Родригес за спомените й по първият филм.

Хващаме Мишел Родригес на снимачната площадка на осмият филм от поредицата. Родригес отново играе Лети - герой, който е от самото начало на филма. Лети може би е героят, който е преживял най-много във филма - видели сме поне 2 катастрофи и амнезия, но тя си остава част от семейството на Торето. Юнивърсъл подготвят специална прожекция по случай 15-та годишнина на първият филм и ще говорим с Родригес за Лети, дружбата с Вин Дизел и спомените й за Пол Уокър.

EW: Гледала ли сте Бързи и яростни 1 на екран откакто е излязъл.
МР: Толкова много пъти! Това си е като една капсула на времето. Тогава бях само на 22 години.

EW: Каква беше Лети като герой когато прочетохте сценария?
МР: (смее се) Не мисля, че питате правилния човек. Тя беше герой, който се нуждаеше от мнооого работа по него. И знаете ли? Получи се накрая! В тази доминирана от мъже филмова промишленост, екшъните не са пълни със силни момичета. Но Лети стана такава.
И друг път съм го казвала, но първоначалната идея за нея беше различна. Тя трябваше да изневери на Дом с ченгето Браян. Което просто нямаше смисъл! Защото хората на улицата на правят така. Когато си с алфа-мъжкаря ти си с него, придържаш се за него. Вярна сте му, защото няма друг начин да се оцелее. Така че доста трябваше да обяснявам, че нещата не стават така  и трябваше всичко да се промени.

EW: Значи първоначално Лети е трябвало да има връзка с Браян?
МР: Да, горе-долу. Но това беше написано от момчета, които не познават момичетата  и не знаят какво се прави. Те просто си мислеха, че момичетата са там просто, за да стоят до мъжете. Трябва да ги научим, че нещата не се случват така.

EW: Това значи ли, че продължавате Лети да е все така борбена и принципна и през другите филми?
МР: Да, но нещата вече става все по-лесни през годините. Те разбраха, че не  го правя от егоистична гледна точка. Но в началото бе много трудно. Казваха "Коя е тя, че да се опитва да пренапише сценария!?". а аз "Ако не ме разберете, няма въобще да го правя".
За хора, които нищо не губят им беше все тая. Но аз знаех, че е важно да отстоявам принципите си, знаех че ще гледат милиони и не исках да изглеждам като някаква кокона.

EW: А какво бе да работиш с Вин Дизел в първият филм?
МР: Първоначално ударихме малко на камък двамата. Спомням си когато трябваше да заснемем секс-сцената в гаража. Тъкмо се бях въодушевила, че съм оправила нещата и няма да има нужда героинята ми да доказва женствеността си като спи с някой. Така че когато той ме грабна за задника, която между другото е една от най-епичните сцени за франчайза и момичетата полудяват като видят как го събличам (смее се). Та, когато той го направи, аз веднага се обърнах "Хей, трябва да ми обясниш какво правиш?!"
Той беше много търпелив с мен, наистина много сладък. За това имаме такава дългогодишна връзка - над 15 години - той уважава силните жени. И вместо тогава да каже "Не мога да се оправям с нея! Махнете я!Уволнете я", той беше толкова спокоен. Помня как се засмя, защото беше наистина сладък момент. Поговорихме и нещата се случиха. Започнах да се чувствам много приятно с него и свикнахме един с друг - вече се чувствахме удобно заедно. 
Такъв човек съм аз - ако не се държиш като равен с мен - ставам огън. Но покажеш ли уважение, ставам най-спокойния човек на земята.
EW: Различно ли е сега, поглеждайки назад към първият Бързи и яростни сега, след като Пол Уокър вече го няма?
МР: Знаете ли? Много е трудно.Това е едно от онези неща, за които си готов на всичко, за да върнеш времето назад. А и това което той направи с героя е нещо, което никой друг не може да го направи, никой не може да го замени! Той не беше поредният светъл симпатяга. Имаше нещо, което го свързваше с улицата. Можеше да изглежда като куклата Кен, но нямаше нищо общо с инфантилност или слабост. Имаше нещо в очите му, което показваше, че знае какво да си от другата страна.
А това е важно в този франчайз - доверието между героите. Наистина вярвам, че всеки е съпричастен с героя си, защото всеки от нас е бил от тази "друга страна"(смее се). Пол не беше превзет. Никога не е бил. И никога не е бил типичният човек от обкръжението си. Когато видиш Тайръс Гибсън се сещаш за Крийшоу, когато погледнеш Мишел Родригес се сещаш за Джърси, когато видиш Вин Дизел - за Ню Йорк.А когато погледнеше в него - за Крийшоу. Единственот бяло момче в Крийшоу Той беше от Долината, но беше от лошите момчета на долината.

EW: Тогава минавало ли ви е през ума, че ще има толкова много филми за Бързи и яростни?
МР: Шегуваш ли се? Говорим за една епоха в края на 90-те когато беше изключено да се мисли, че един филм може да има продължение. Тогава си мислехме, че е тема табу някой филм да се превърне в цяла поредица.  Това беше много преди всички дружества да си кажат "хей, защо да не направим още някой друг филм и да направим още пари!?" Така, че не - нямахме никаква представа.

А ето и какво каза по повод годишнината Вин Дизел: "Преди 15 години животът ми коренно се промени. Роди се Доминик Торето. Той е важен за мен, също колкото е важно приятелството с Браян, любовта с Лети и семейната връзка с Миа. Невероятно е! Този филм продължи през всички тези години и ни заведе много далеч. Ние се гордеем с нашето FF семейство.Благодаря на студиото, на екипа, на всички вас!"

А ТУК  може да видите и празничния трейлър

Няма коментари:

Публикуване на коментар