петък, 20 май 2016 г.

Най-смешното от Туитър 247

@hranitelangel - Бабо Зимо, де така?
-Връщам се в Българията, уа.

@zzdravkov Колегите ме питат как така съм весел в понеделник? Амфети, колеги, амфети.

@diliyan Веган в дискотека:
-Пускай ремикса на Зеленчуци, който не яде.

@stoynoff Това с бежанците е измислено, за да може догодина Сирия да спечели Евровизия.

@kiofi Офф, много започнах да се бъркам. Едно време си имаше само едно, а днес - Mature, MILF, ОLD +, Mom, Soccer Mom, Матури 2016....

@pakliti Днешните абитуриенти: Прасета в златен станиол

@siishere Превъртяхме ревността.
-Ще престанеш ли да се оглеждаш наляво-надясно!
-Ама аз пресичам улицата!
-Не ме интересува!

@krtanev
"Човек когато знае какво му е, само аз си знам какво ми е"
Валери Божинов #великамисъл

@svkosev Тези матури са по-лесни и от Николета Лозанова

@vedidas Електромер монтиран в Районен съд внезапно смени показанията си.

@mnogoZle В НАП
-Как ще платите? В брой или с карта?
-Със свито сърце

@plamenj
Продавам билет за Националната лотария, леко изтъркан, като нов

@beog От половин година е февруари

@pipilota Само във Варна морското равнище е над морското равнище!

@philip С тая Евровизия допълнително объркаха хората, които не различават Австрия от Австралия.

@bosakov Ако имаше класация за най-много спечелени четвърти места, България сигурно щеше да е четвърта в нея.

@sofience По радиото казаха, че три комети "обикалят" хаотично около слънцето. Отивам да тегля кредит.

@elinorana Гледам си корема и си викам: ееееееех! И аз да изпъкна с нещо!

@xoptrop Покрай матурите филма Гераците (1957) е влязъл в топ 30 на замунда.

@zazo Момиченце плаче в аптеката
- Мама ме прати за лекарство,но забравих какво. Помня само, че в състава си имаше хидроксиметиламинтрифенилацетат

@truseva Аз към детето: - Толкова съм стара, че помня когато Майкъл Джексън беше черен. *страхопочтително мълчание*


Няма коментари:

Публикуване на коментар